andreyy Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Synes hele greia er trist, jeg. Litt enig:( Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hun burde i det minste få betale noe.. Regning for togbilletten han måtte betale for Oslo-turen i posten til jenta. Minste hun kan gjøre er å ta oppvasken etter seg! Endret 18. januar 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror alle mener det er litt trist men sånn er livet Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Regning for togbilletten han måtte betale for Oslo-turen i posten til jenta. Minste hun kan gjøre er å ta oppvasken etter seg! Han kan saksøke henne! Sikkert en og annen lov hun har brutt! kødd btw Endret 18. januar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 JanFr skulle komme med mere detaljer, men han skulle visst på klassetur fra 16.15 til 23.15 så skjer vel ikke noe før den tid. Er bare å vente! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Syntes det var trist jeg:( Men lykke til neste gang:D ikke gi opp det er alltid en for alle der ute:) Sånn som jeg har funnet verdens mest fantastiske menneske:) Uansett jeg aldri skulle tro jeg skulle det:P Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Herregud, så mye styr da.. Var det virkelig så komplisert og si at: "jenta er fake, hun har oppgidd fake navn, og fake fb profil. Har funnet ut at hun eksisterer, og at hun er ei stygg ei. Jeg er blitt lurt." Lenke til kommentar
lilko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det hele er egentlig litt morsomt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Synd det har gått over til at ingen tenker på hva mellers føler, egentlig. Det er ganske kjipt å bli lurt slik som han ble her. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Mellers, vet hun at hun er busted? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det var voldsomt så mange som satt standby og ventet her da. Dere får vente litt til, tråden er rapportert og jeg har noen sider å bla igjennom... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Og da er tråden ryddet. ja, jeg har vært gjennom samtlige av de opprinnelig 56 sidene, riktig nok i speedmodus. Følgende er slettet: * Gjesteposter i strid med reglene for slike. * En del av de dusinvis med poster som handlet om hvor mange som fulgte tråden * En del "Mine innlegg"-poster. Og sist men ikke minst: * Alle innlegg som ba TS eller andre legge ut facebook-profiler, telefonnummer, navn eller annen personinfo. * Alle innlegg som foreslo besøk med eller uten balltrær, hevnaksjoner og lignende. La slikt være. Slik informasjon vil bli slettet, og de som poster det kan forvente reaksjoner. Ellers kan tråden bare fortsette. Om jeg skulle gjette på noe, så sitter det en trist jente et sted i Oslo og har den samme diskusjonen med sine venninner. Kanskje laget hun en FB-profil for å virke mer spennende mens dette ennå var en lek, og så var hun i en skikkelig kattepine når det ble alvor og dere snakket om å møtes og greier. Jeg tipper at hun har tenkt på å si fra flere ganger de siste dagene, men så har motet sviktet. Geir Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Unnskyld meg! Hva er greia de liksom? Jeg vet du bare er 16 år og det ser ikke ut som om noen av de folka her som kommenterer og skriver er mer enn 18, men virkelig om du tror at utseende er alt så lærer du nok etterhvert! Hvis du likte den jenta så godt så var jo det pga personligheten hennes og ikke hvordan hun ser ut. Jeg har selv vært 16 en gang fram til nå så mente jeg den her tråden virka veldig morsom fordi jeg tenke tilbake til hvordan jeg var på den alderen der. skjønner heller ikke hvorfor du blander andre folk inn i den her saken føler du deg selv ikke sikker til å avslutte det selv? Skal du virkelig ta hevn på en jente som er 15? er litt sjokkert at så mange støtter den hevn greia! Men hun er jo ikke den hun har latet som hun er. Hun er sikkert annerledes vanligvis. Oi oi oi! jeg sier ikke at det er riktig av henne å lure han på den måten men de er unge! 15 og 16 år vi snakker om her. alle som er ferdige med den tiden vet at alle har gjort noe lignende da de var på den alderen. Vi vet da ikke hvorfor hun gjorde det. Kanskje hun likte han og ville ikke avsløre seg selv fordi hun viste at hun ikke hadde sjans hvis hun viste hvem hun egentlig var. Sorry men det er mer til livet enn fine damer gutter. Tro det eller ei. Om alle følelsene hans gikk bort med en gang da han så hvordan hun ser ut så sier det mye om han eller hva? Ehm.. kanskje følelsene forsvant gradvis da hun sluttet å svare på meldinger, ikke møtte opp til "date'en", brukte falsk navn, brukte falsk Facebook-profil, og brukte falskt bilde? Tviler ! han sa det selv at da han så henne så lurte han på om det er det han har skevet med hele tiden! Tror det er bare en fase han går gjennom. Tviler på at han har vært forelsket i det hele tatt. Ellers så hadde ikke følelsene gått over da han såå bildet hennes. Kanskje de hadde blitt mindre men tror ikke de kan gå over så fort. Ingen har gjort noe sånt her tenker jeg. Leke med en persons følelser i flere dager... Han kan ha vært forelsket, følelsense gikk nok over da han først skjønte at alt var en fiksjon. Bilde har ikke no saken med det at han mista følelsene, men det at en person hadde utgitt seg for å være en annen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Noen trenger et quote-kurs. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Lol så er tråden på en igjen.. Og etter 2 dager så blir tråden stengt for en opprydding Lenke til kommentar
zulo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Syns det er skummelt å høre om hevn og slikt her, pass på så det ikke går over i mobbing..på grensa allerede vil jeg si selv om folka ikke er navngitt. Faktisk ikke umulig at hun jenta kan sitte å lese denne tråden og at hun ikke har det så bra på innsia, vi vet ikke hvorfor hun lagde en fake facebook profil, for rein kødding eller fordi hun faktisk likte mellers men ikke tørte å vise sitt sanne jeg pga dårlig selvtillit? Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Om jeg skulle gjette på noe, så sitter det en trist jente et sted i Oslo og har den samme diskusjonen med sine venninner. Kanskje laget hun en FB-profil for å virke mer spennende mens dette ennå var en lek, og så var hun i en skikkelig kattepine når det ble alvor og dere snakket om å møtes og greier. Jeg tipper at hun har tenkt på å si fra flere ganger de siste dagene, men så har motet sviktet. Geir QFT. Hvorfor skulle en jente gidde å chatte i timesvis, snakke i telefon i en halvtime, sende x antall meldinger i en periode over én mnd, bare for å kødde med en fyr? Helt obv at hun er mindre pen (burugle), og ville ha den spennende følelsen det er å flørte med en fremmed gutt over nettet, og føle seg pen og ønsket. Jeg synes det blir ufint og barnslig og ta hevn, om dette er tilfellet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Om jeg skulle gjette på noe, så sitter det en trist jente et sted i Oslo og har den samme diskusjonen med sine venninner. Kanskje laget hun en FB-profil for å virke mer spennende mens dette ennå var en lek, og så var hun i en skikkelig kattepine når det ble alvor og dere snakket om å møtes og greier. Jeg tipper at hun har tenkt på å si fra flere ganger de siste dagene, men så har motet sviktet. Geir Vet nå ikke helt mye tyder på at hun bare har gjor dette for å være slem, vi får se når neste update kommer fra JanFr. Edit: Stor/liten bokstav leif Endret 18. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nå har jeg lest hele tråden i kveld, og jeg ser ingenting som tyder på at hun mente å være slem. Geir Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hun oppgir feil navn, feil facebook, ikke møter opp, ikke svarer. Noe slemt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg