atwater Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Burde jeg ta med noe?? Gave elns?? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er helt opp til deg. Men du kan jo la deg spandere på henne hvis dere skal kjøpe noen ting^^ Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 ja, okey.. Litt kjipt at jeg nesten ikke har penger da Får vel skrapt sammen noe Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvis dama er verdt noe så vil hun ikke bli spandert på hvis du har lite penger. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Så nnusslig <3 Håper at alt ggår bra når defre møtes : Gi oss entilbakemld på det:DD N¨¨å er natta for meg Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Så nnusslig <3 Håper at alt ggår bra når defre møtes : Gi oss entilbakemld på det:DD N¨¨å er natta for meg Skal skrive her hvordan det går fremover nå til og etter Onsdag Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer! Gikk visst utrolig bra med deg. Heldig du Lykke til på Onsdag DU MÅ SKRIVE VIDERE (Gleder meg til 2020, da kan jeg lese om en lykkelig familie med barn) Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer! Gikk visst utrolig bra med deg. Heldig du Lykke til på Onsdag DU MÅ SKRIVE VIDERE (Gleder meg til 2020, da kan jeg lese om en lykkelig familie med barn) Takk Var vel ganske heldig med den der ja Skal skrive videre hahah du tror at det går så langt ja Håper deg jeg også Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg ville forresten gitt henne en rose. Penger kan du kanskje spørre far/mor om? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 På onsdag vedder jeg på at hu ikke kan av en eller annen grunn, så avtales en annen dag. Også kan hu ikke da også går det dårlig Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 På onsdag vedder jeg på at hu ikke kan av en eller annen grunn, så avtales en annen dag. Også kan hu ikke da også går det dårlig Nei, ikke snakk sånn a Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 På onsdag vedder jeg på at hu ikke kan av en eller annen grunn, så avtales en annen dag. Også kan hu ikke da også går det dårlig Ikke ødelegg for gutten da. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 På onsdag vedder jeg på at hu ikke kan av en eller annen grunn, så avtales en annen dag. Også kan hu ikke da også går det dårlig Nei, ikke snakk sånn a Ikke hør på han Men hvordan fikk du kontakten ut fra jippii og over på MSN? Spurte du liksom: "Er det noen jenter på 15-16 år her? Jeg er gutt 16!" eller hva gjorde du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke ta det til deg, han er bare litt negativ Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 På onsdag vedder jeg på at hu ikke kan av en eller annen grunn, så avtales en annen dag. Også kan hu ikke da også går det dårlig Nei, ikke snakk sånn a Ikke hør på han Men hvordan fikk du kontakten ut fra jippii og over på MSN? Spurte du liksom: "Er det noen jenter på 15-16 år her? Jeg er gutt 16!" eller hva gjorde du? Nei, jeg gikk inn og bare inviterte henne til å spille Så spurte jeg om hvor gammel henne var og hvor hun kommer fra. Så spurte jeg om jeg kunne få MSN adressen hennes etter at vi hadde snakket og spilt litt. Etter det snakket vi bare mer og mer og det ble bare mer ut av det. Så spurte jeg om jeg kunne få se et bilde av henne og det tok ikke lange tiden før jeg fikk det. Så bare ga hun meg telefonnummeret sitt.. Det er vel hun som starter alle samtaler både på MSN og SMS. Og nå i går avtalte vi at vi skulle møtes til uka Jeg er en realist. Hun har sagt til meg at hun ikke klarer å vente til Onsdag og spurt om vi kan det en tidligere dag Hun var nesten villig til å droppe en trening for å møte meg, men der stoppet jeg henne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er en realist. Kanksje det, men fordi du kanskje har hatt dårlige erfaringer tidligere, betyr ikke det at det skal gå dårlig for han. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg ville forresten gitt henne en rose. Penger kan du kanskje spørre far/mor om? Mener du 1 rose eller et dusin ?? i så fall, selger butikker en enkelt rose? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er en realist. Du må leve i en ganske mørk verden om det er din realitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg ville gitt en, (hvorfor et dusin?) Og ja, de selger en ekel rose. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg