Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mellers, tror du burde møte opp på døre henne, hvis dere har adressen å se hvem hun/han er og så bare gå videre med livet, håper du finner deg ei flott jente som bryr seg om deg og ikke lurer deg på toget for så å vente i 2 timer før du kan dra hjem.

 

 

Jeg vet hvordan hun ser ut.. Har sett hennes ekte facebook profil samt bilde..

 

så du kommer ikke til å konfrontere henne ? eller ta en liten hevn

 

Vi får se!

Lenke til kommentar
Jeg vet hvordan hun ser ut.. Har sett hennes ekte facebook profil samt bilde..

 

Var det et annet enn det hun sendte deg?

 

Kris: Ja, ble det, men fortsatt ikke mellers feil.

 

Han var vel med på å hype det litt, men det var nok leserne av tråden som gjorde det meste, ja.

 

 

Jeg fikk to bilder av henne, begge var ikke av henne, når jeg så hennes ekte facebook profil så tenkte at jeg har snakket med det der! :hrm:

 

Unnskyld meg! Hva er greia de liksom? Jeg vet du bare er 16 år og det ser ikke ut som om noen av de folka her som kommenterer og skriver er mer enn 18, men virkelig om du tror at utseende er alt så lærer du nok etterhvert! Hvis du likte den jenta så godt så var jo det pga personligheten hennes og ikke hvordan hun ser ut. Jeg har selv vært 16 en gang fram til nå så mente jeg den her tråden virka veldig morsom fordi jeg tenke tilbake til hvordan jeg var på den alderen der. skjønner heller ikke hvorfor du blander andre folk inn i den her saken føler du deg selv ikke sikker til å avslutte det selv? Skal du virkelig ta hevn på en jente som er 15? er litt sjokkert at så mange støtter den hevn greia!

Lenke til kommentar
Jeg vet hvordan hun ser ut.. Har sett hennes ekte facebook profil samt bilde..

 

Var det et annet enn det hun sendte deg?

 

Kris: Ja, ble det, men fortsatt ikke mellers feil.

 

Han var vel med på å hype det litt, men det var nok leserne av tråden som gjorde det meste, ja.

Joa, mulig det, men likevel mener jeg tråden de par siste sidene har tatt en uheldig vending. Mellers benytter forumet slik det skal benyttes og ber etter hjelp til å få bedre kontakt med en jente han var forelsket i, og hjelp får han - massevis av hjelp, og bra er selvsagt det! Hva jeg finner noe mindre gledelig er å se all kjeften (!!) han mottar for at en jente har lurt han trill rundt og lekt med følelsene hans! (Ja, dere ser hva som er galt?) Hva man trenger i en slik situasjon er trøst, ikke beskjed om at man suger bigtime grunnet en for lite spennende slutt. (Wtf!?)

 

Er på ingen måte direkte rettet mot deg dette Kris, men snarere alle oss som har kommentert her inne de siste timene, da selvsagt innkludert undertegnede :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Unnskyld meg! Hva er greia de liksom? Jeg vet du bare er 16 år og det ser ikke ut som om noen av de folka her som kommenterer og skriver er mer enn 18, men virkelig om du tror at utseende er alt så lærer du nok etterhvert! Hvis du likte den jenta så godt så var jo det pga personligheten hennes og ikke hvordan hun ser ut. Jeg har selv vært 16 en gang fram til nå så mente jeg den her tråden virka veldig morsom fordi jeg tenke tilbake til hvordan jeg var på den alderen der. skjønner heller ikke hvorfor du blander andre folk inn i den her saken føler du deg selv ikke sikker til å avslutte det selv? Skal du virkelig ta hevn på en jente som er 15? er litt sjokkert at så mange støtter den hevn greia!

 

Men hun er jo ikke den hun har latet som hun er. Hun er sikkert annerledes vanligvis.

Lenke til kommentar
Joa, mulig det, men likevel mener jeg tråden de par siste sidene har tatt en uheldig vending. Mellers benytter forumet slik det skal benyttes og ber etter hjelp til å få bedre kontakt med en jente han var forelsket i, hjelp får han - massevis av hjelp, og bra er selvsagt det! Hva jeg finner noe mindre gledelig er å se all kjeften (!!) han mottar for at en jente har lurt han trill rundt og lekt med følelsene hans! (Ja, dere ser hva som er galt?) Hva man trenger i en slik situasjon er trøst, ikke beskjed om at man suger bigtime grunnet en for lite spennende slutt. (Wtf!?)

 

Jo, skjønner det. Unnskyld hvis du føler at jeg ikke har vært så veldig snill mot deg mellers, men det var så spennende.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg! Hva er greia de liksom? Jeg vet du bare er 16 år og det ser ikke ut som om noen av de folka her som kommenterer og skriver er mer enn 18, men virkelig om du tror at utseende er alt så lærer du nok etterhvert! Hvis du likte den jenta så godt så var jo det pga personligheten hennes og ikke hvordan hun ser ut. Jeg har selv vært 16 en gang fram til nå så mente jeg den her tråden virka veldig morsom fordi jeg tenke tilbake til hvordan jeg var på den alderen der. skjønner heller ikke hvorfor du blander andre folk inn i den her saken føler du deg selv ikke sikker til å avslutte det selv? Skal du virkelig ta hevn på en jente som er 15? er litt sjokkert at så mange støtter den hevn greia!

 

Men hun er jo ikke den hun har latet som hun er. Hun er sikkert annerledes vanligvis.

 

Oi oi oi! jeg sier ikke at det er riktig av henne å lure han på den måten men de er unge! 15 og 16 år vi snakker om her. alle som er ferdige med den tiden vet at alle har gjort noe lignende da de var på den alderen. Vi vet da ikke hvorfor hun gjorde det. Kanskje hun likte han og ville ikke avsløre seg selv fordi hun viste at hun ikke hadde sjans hvis hun viste hvem hun egentlig var. Sorry men det er mer til livet enn fine damer gutter. Tro det eller ei. Om alle følelsene hans gikk bort med en gang da han så hvordan hun ser ut så sier det mye om han eller hva?

Lenke til kommentar
Som flere nevner her at man ikke kommer noen vei med hevn.. Tror jeg på kaste meg på der.. Jeg skal tenke på det om jeg vil eller ikke.

 

Du trenger kanskje ikke hevne deg, men fortelle henne at hun ikke bør fortsette med å lure gutter sånn. Du er nok ikke den første.

 

Ja, det kan jeg gjøre..

Lenke til kommentar
Unnskyld meg! Hva er greia de liksom? Jeg vet du bare er 16 år og det ser ikke ut som om noen av de folka her som kommenterer og skriver er mer enn 18, men virkelig om du tror at utseende er alt så lærer du nok etterhvert! Hvis du likte den jenta så godt så var jo det pga personligheten hennes og ikke hvordan hun ser ut. Jeg har selv vært 16 en gang fram til nå så mente jeg den her tråden virka veldig morsom fordi jeg tenke tilbake til hvordan jeg var på den alderen der. skjønner heller ikke hvorfor du blander andre folk inn i den her saken føler du deg selv ikke sikker til å avslutte det selv? Skal du virkelig ta hevn på en jente som er 15? er litt sjokkert at så mange støtter den hevn greia!

 

Men hun er jo ikke den hun har latet som hun er. Hun er sikkert annerledes vanligvis.

 

Oi oi oi! jeg sier ikke at det er riktig av henne å lure han på den måten men de er unge! 15 og 16 år vi snakker om her. alle som er ferdige med den tiden vet at alle har gjort noe lignende da de var på den alderen. Vi vet da ikke hvorfor hun gjorde det. Kanskje hun likte han og ville ikke avsløre seg selv fordi hun viste at hun ikke hadde sjans hvis hun viste hvem hun egentlig var. Sorry men det er mer til livet enn fine damer gutter. Tro det eller ei. Om alle følelsene hans gikk bort med en gang da han så hvordan hun ser ut så sier det mye om han eller hva?

 

Ehm.. kanskje følelsene forsvant gradvis da hun sluttet å svare på meldinger, ikke møtte opp til "date'en", brukte falsk navn, brukte falsk Facebook-profil, og brukte falskt bilde?

Lenke til kommentar
Joa, mulig det, men likevel mener jeg tråden de par siste sidene har tatt en uheldig vending. Mellers benytter forumet slik det skal benyttes og ber etter hjelp til å få bedre kontakt med en jente han var forelsket i, hjelp får han - massevis av hjelp, og bra er selvsagt det! Hva jeg finner noe mindre gledelig er å se all kjeften (!!) han mottar for at en jente har lurt han trill rundt og lekt med følelsene hans! (Ja, dere ser hva som er galt?) Hva man trenger i en slik situasjon er trøst, ikke beskjed om at man suger bigtime grunnet en for lite spennende slutt. (Wtf!?)

 

Jo, skjønner det. Unnskyld hvis du føler at jeg ikke har vært så veldig snill mot deg mellers, men det var så spennende.

Spennende var det, men selvfølgelig trist med ulykkelig slutt. Vi alle ble nok litt revet med :)

Lenke til kommentar
Unnskyld meg! Hva er greia de liksom? Jeg vet du bare er 16 år og det ser ikke ut som om noen av de folka her som kommenterer og skriver er mer enn 18, men virkelig om du tror at utseende er alt så lærer du nok etterhvert! Hvis du likte den jenta så godt så var jo det pga personligheten hennes og ikke hvordan hun ser ut. Jeg har selv vært 16 en gang fram til nå så mente jeg den her tråden virka veldig morsom fordi jeg tenke tilbake til hvordan jeg var på den alderen der. skjønner heller ikke hvorfor du blander andre folk inn i den her saken føler du deg selv ikke sikker til å avslutte det selv? Skal du virkelig ta hevn på en jente som er 15? er litt sjokkert at så mange støtter den hevn greia!

 

Men hun er jo ikke den hun har latet som hun er. Hun er sikkert annerledes vanligvis.

 

Oi oi oi! jeg sier ikke at det er riktig av henne å lure han på den måten men de er unge! 15 og 16 år vi snakker om her. alle som er ferdige med den tiden vet at alle har gjort noe lignende da de var på den alderen. Vi vet da ikke hvorfor hun gjorde det. Kanskje hun likte han og ville ikke avsløre seg selv fordi hun viste at hun ikke hadde sjans hvis hun viste hvem hun egentlig var. Sorry men det er mer til livet enn fine damer gutter. Tro det eller ei. Om alle følelsene hans gikk bort med en gang da han så hvordan hun ser ut så sier det mye om han eller hva?

 

Ehm.. kanskje følelsene forsvant gradvis da hun sluttet å svare på meldinger, ikke møtte opp til "date'en", brukte falsk navn, brukte falsk Facebook-profil, og brukte falskt bilde?

 

Tviler ! han sa det selv at da han så henne så lurte han på om det er det han har skevet med hele tiden! Tror det er bare en fase han går gjennom. Tviler på at han har vært forelsket i det hele tatt. Ellers så hadde ikke følelsene gått over da han såå bildet hennes. Kanskje de hadde blitt mindre men tror ikke de kan gå over så fort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...