Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gi oss facebook hennes, så kan alle som har lest denne tråden spame henne med at det var råttent gjort osv! xD

synd dette mellers.. :S er alltid kjipt når sånt skjer. :p daten min møtte heller ikke opp! ;P

Jeg skal ikke oppgi noen opplysninger på noen måte.. Hverken navn, nr, adresse, falsk og ekte facebook profil, bilde osv. Det er ingen vits å spørre jeg kommer ikke til å gi dere det...

Pønsk heller ut en hevn :)

Lenke til kommentar

Utrolig synd det skulle ende sånn for deg Mellers, at du skulle være så uheldig å treffe på en dame som hu. Jeg kan ikke forstå hva som får mennesker til å rett og slett være så ufølsomme som hun har vist seg å ha vært, og fortsatt er. Kan kanskje forstå humoren av å lure en gammel gris i noen minutter, men en ung gutt over så mange uker? Nei, det er slemt, og rett og slett helt utilgivelig.

Jeg er ikke så veldig stor fan av hevnaksjoner, men i dette tilfelle skulle jeg ønske hun fikk smakt litt av sin egen medisin!

Håper du ikke har mistet helt motet på jenter, for det finnes mange flotte der ute - også på internett. Så du vil helt klart møte en hvis du bare fortsetter å prøve. Og nå har du jo også lært noen av fallgruvene, så du kan jo være litt mer sniki neste gang. :D

Lykke til videre!!

Edit: tegnfeil

Endret av MB2
Lenke til kommentar
Det jeg skrev var en oppsumering i følge JanFr, han har visst funnet ut MYE mer. Så da er det bare å vente i spenning :)

Men vi vet jo slutten, så hva mer er det som er så spennende?

Vi har vel strengt tatt visst slutten de siste par dagene, har vi ikke? :)

Slutten ja, men ikke alt det som er rundt dette...

Nei, det jeg sa til Kris ;) Trodde det var det rundt vi ventet på jeg, trodde de fleste av oss allerede hadde skjønt slutten for noen dager siden.

Mulig det finnes noen form for romvesner der ute, men av alle steder de kan bli avslørt, hva er sjansen for at det skal skje på Diskusjon.no?? :ph34r:

Mest "overnaturlige" fasiten vi kunne fått hadde vel vært at alt dette var en godt gjennomført spøk signert Dotten & CO for å skape blest rundt forumet og nettverket i trange økonomiske tider.

Lenke til kommentar
Utrolig synd det skulle ende sånn for deg Mellers, at du skulle være så uheldig å treffe på en dame som hu. Jeg kan ikke forstå hva som får mennesker til å rett og slett være så ufølsomme som hun har vist seg å ha vært, og fortsatt er. Kan kanskje forstå humoren av å lure en gammel gris i noen minutter, men en ung gutt over så mange uker? Nei, det er slemt og, rett og slett helt utilgivelig.

Jeg er ikke så veldig stor fan av hevnaksjoner, men i dette tilfelle skulle jeg ønske hun fikk smakt litt av sin egen medisin!

Håper du ikke har mistet helt motet på jenter, for det finnes mange flotte der ute - også på internett. Så du vil helt klart møte en hvis du bare fortsetter å prøve. Og nå har du jo også lært noen av fallgruvene, så du kan jo være litt mer sniki neste gang. :D

Lykke til videre!!

Klem

Takk for tilbake melding.

Nei, jeg har ikke mistet motet for å kontakte jenter :) Nå har jeg jo lært av mine egene feil. Jeg skal fortsette å prøve, men kanskje være mer skeptisk til hvem jeg tar kontakt med. Kanskje ikke prøve seg inne på jippii igjen :hmm:

Lenke til kommentar
Dette her suger baller som faen, er 99% på at alt var planlagt og slutten bare sååå jæææææævli@ dårlig, vente til janfr komme wtf is the point, ikke noe mer gøy dette, og åssn i helve##e kan han vite mer om hun dersom du har snakket med hu i flere uker. MEllers du su# big time

Er du jenta? :p

Lenke til kommentar
Trodde det var det rundt vi ventet på jeg, trodde de fleste av oss allerede hadde skjønt slutten for noen dager siden.

Visste det egentlig, men hadde håpet på noe mer spennende :(

Husk bare at dette egentlig ikke var ment som noen krim, men en tråd der mellers ba om råd for hvordan å date en jente på internett. Er ikke mellers feil at noen her inne lagde drama av dette! :)

Ønsker deg som sagt all lykke videre, mellers, og hevn kommer det aldri noe godt ut av!

Lenke til kommentar

Mellers, tror du burde møte opp på døre henne, hvis dere har adressen å se hvem hun/han er og så bare gå videre med livet, håper du finner deg ei flott jente som bryr seg om deg og ikke lurer deg på toget for så å få deg til å måtte vente i 2 timer før du kan dra hjem.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Mellers, tror du burde møte opp på døre henne, hvis dere har adressen å se hvem hun/han er og så bare gå videre med livet, håper du finner deg ei flott jente som bryr seg om deg og ikke lurer deg på toget for så å vente i 2 timer før du kan dra hjem.

Jeg vet hvordan hun ser ut.. Har sett hennes ekte facebook profil samt bilde..

Lenke til kommentar

Var det et annet enn det hun sendte deg?

Kris: Ja, ble det, men fortsatt ikke mellers feil.

Han var vel med på å hype det litt, men det var nok leserne av tråden som gjorde det meste, ja.

Lenke til kommentar

Han var vel med på å hype det litt, men det var nok leserne av tråden som gjorde det meste, ja.

Jeg fikk to bilder av henne, begge var ikke av henne, når jeg så hennes ekte facebook profil så tenkte at jeg har snakket med det der! :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg fikk to bilder av henne, begge var ikke av henne, når jeg så hennes ekte facebook profil så tenkte at jeg har snakket med det der! :hrm:

HAHAH! Går ut ifra at det var ei uglyone??!

Lenke til kommentar

Så hun var ikke like pen som på bildet? :)

Nei!

HAHAH! Går ut ifra at det var ei uglyone??!

Ja!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...