atwater Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Her er sannheten smile.gif Okey som dere alle vet her inne møtte jeg denne jenta på jippii, dette er da en side der man kan snakke og spille samtidig. Jeg må ærlig inrømme at jeg har vært litt små skeptisk hele veien, men holdt motet oppe. Jeg møtte denne såkalte la oss kalle henne "Henriette" på jippii og ble kjent med henne over denne siden, jeg fikk henne email slik at vi kunne ta dette på MSN, den fikk jeg etter en liten stund og da snakket vi i flere timer på MSN. Jeg spurte om bilde, det tok 2 min så var det inne på min data. Etter da noen dager fikk jeg telefonnr hennes og dermed var det pån med SMS snakking til alle døgnets tider. Etter at vi hadde tekstet i noen uker tok jeg motet og ringte Henriette. Hun tok telefonen og vi snakket sammen i kanskje 30 min elns. Nå Lørdag 16.01.10 skulle vi møtes, vi skulle møtes på Oslo S og vi skulle gå og se på Avatar. Jeg tok da toget innover for å møte Henriette, men det var ingen Henriette å se. Jeg ble ganske skuffet og dro hjem igjen uten hell. Jeg poster her når jeg kommer hjem at jeg aldri møtte Henriette. Dermed fikk jeg en PM fra JanFr som kunne leke dektektiv, først sa jeg nei, men etterhvert sa jeg ja til det, jeg ga han email, facebook, mobilnr osv slik at han skulle prøve å finne ut av dette. Etter noen timer fikk jeg svar fra han. Da hadde han funnet ut at det var ikke Henriette hun het, men Linn. Hun hadde en fake facebook profil, det var ikke stemoren nr henne sto på. De 12 vennene hun hadde på face var også fake facebook profiler. JanFr fant også hennes ekte facebook profil og jeg mener han sa at der hadde Linn over 300 venner elns. JanFr kontaktet de 12 vennene Linn hadde på facebook for å høre hvor de hadde møtt Linn før. Så alt i alt så hadde Linn, fake facebook profil, oppga feil navn, var sannsynligvis ikke i Oslo på Lørdag. Hun var altså en helt annen person enn det jeg har fått inntrykk av. Hun er god på data, så for alt jeg vet kan Linn ha vært her inne i denne tråden og lest alt sammen. Ikke vet jeg. Vi fant heller ikke ut hvor gammel Linn var, så hun kan være like gammel som hun oppga til meg eller så kan hun være yngre. Håper dette falt i smak å vente på smile.gif Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er vel sikkert MYE å skrive vettu. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Så hun var ikke ute etter verdensherredømme? :O Endret 18. januar 2010 av Pilkern Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Levde ikke opp til forventningene. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Levde ikke opp til forventningene. Enig Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 noe sånt jeg hadde forventa Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Is that it? Tydeligvis Litt av en avslutning -.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Levde ikke opp til forventningene. Big surprise. Hele historien er jo hypet i flere dager. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fy faen så antiklimaks... Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 TIDENES ANTIKLIMAKS. FAEN SÅ WASTED Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Trodde dette skulle bli en happy ending jeg Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Like kult som avbrutt samleie. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 JanFr kommer med mer i kveld eller i morgen tidlig Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva skjer nå? Sannsynligvis ingenting, historien slutter nok her. Lenke til kommentar
RushOfBlood Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 skuffa.. hadde litt for høye forventninger Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 JanFr kommer med mer i kveld eller i morgen tidlig Hva da? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 skuffa.. hadde litt for høye forventninger Tror det var mange som hadde det. Lenke til kommentar
Gjest åå jeg klikker! Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 fy faen så dårlig, hva i satan venta vi på? Var det ALT? helvete, waste of fucking time! >_< stikk idiotisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg