Pjolter Knicksen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 16:14 and counting.... Bullshit.. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 SLutt å spamme, ellers blir bare tråden stengt -.- Lenke til kommentar
JahnFB Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har lest hele tråden nå, sykt spennende! Måtte bare le litt av JanFR, noe mistenkelig likt navn som meg? Uansett, gleder meg til å få høre sannheten! Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Håper hun er en robot fra fremtiden som prøvde å seduce mellers for deretter å ta over hans hjerne, deretter ta over menneskeheten.. Og JanFr er et menneske fra framtiden sendt tilbake av resistansen for å hindre at dette skjer? Nesten som den South Park episoden hvor Cartman har den hi-teche dagboken som skulle ta over verden! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Her er sannheten Okey som dere alle vet her inne møtte jeg denne jenta på jippii, dette er da en side der man kan snakke og spille samtidig. Jeg må ærlig inrømme at jeg har vært litt små skeptisk hele veien, men holdt motet oppe. Jeg møtte denne såkalte la oss kalle henne "Henriette" på jippii og ble kjent med henne over denne siden, jeg fikk henne email slik at vi kunne ta dette på MSN, den fikk jeg etter en liten stund og da snakket vi i flere timer på MSN. Jeg spurte om bilde, det tok 2 min så var det inne på min data. Etter da noen dager fikk jeg telefonnr hennes og dermed var det pån med SMS snakking til alle døgnets tider. Etter at vi hadde tekstet i noen uker tok jeg motet og ringte Henriette. Hun tok telefonen og vi snakket sammen i kanskje 30 min elns. Nå Lørdag 16.01.10 skulle vi møtes, vi skulle møtes på Oslo S og vi skulle gå og se på Avatar. Jeg tok da toget innover for å møte Henriette, men det var ingen Henriette å se. Jeg ble ganske skuffet og dro hjem igjen uten hell. Jeg poster her når jeg kommer hjem at jeg aldri møtte Henriette. Dermed fikk jeg en PM fra JanFr som kunne leke dektektiv, først sa jeg nei, men etterhvert sa jeg ja til det, jeg ga han email, facebook, mobilnr osv slik at han skulle prøve å finne ut av dette. Etter noen timer fikk jeg svar fra han. Da hadde han funnet ut at det var ikke Henriette hun het, men Linn. Hun hadde en fake facebook profil, det var ikke stemoren nr henne sto på. De 12 vennene hun hadde på face var også fake facebook profiler. JanFr fant også hennes ekte facebook profil og jeg mener han sa at der hadde Linn over 300 venner elns. JanFr kontaktet de 12 vennene Linn hadde på facebook for å høre hvor de hadde møtt Linn før. Så alt i alt så hadde Linn, fake facebook profil, oppga feil navn, var sannsynligvis ikke i Oslo på Lørdag. Hun var altså en helt annen person enn det jeg har fått inntrykk av. Hun er god på data, så for alt jeg vet kan Linn ha vært her inne i denne tråden og lest alt sammen. Ikke vet jeg. Vi fant heller ikke ut hvor gammel Linn var, så hun kan være like gammel som hun oppga til meg eller så kan hun være yngre. Håper dette falt i smak å vente på Endret 18. januar 2010 av mellers Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 f5-knappen is out of order Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Og vi venter og venter og venter. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Fært så lang tid dette tok da Noe som lukter uggent her, merker jeg blir litt sur om dette bare var en spøk fra "mellers" side, eller et PR stunt fra Edda Endret 18. januar 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 pssst, 70 brukere som venter Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Men bare vanlige medlemmer, knapt sett noen fra forumledelsen her, og jeg har fulgt tråden fra starten Endret 18. januar 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
SpamHope Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har kjøpt inn brus og chips, så dette bør bli bra! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Men bare vanlige medlemmer, knapt sett noen fra forumledelsen her, og jeg har fulgt tråden fra starten Kommer vel sikkert hvis folk fortsetter å spamme/OT. selvom det har blitt gjort siden JANFHR ellerno annonserte at han skulle avsløre svaret Endret 18. januar 2010 av laffe Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Men bare vanlige medlemmer, knapt sett noen fra forumledelsen her, og jeg har fulgt tråden fra starten ' Har lagt merke til det samme. Nesten ingen grønne/røde nick. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva er det du venter på mellers?! Er det du som skal skrive eller "kompisen" din JanFR? Hvor er han blitt av?! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Han prøver vel bare å få flest mulig til å lese, siden det er lenge siden de skulle sagt det nå. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Add navn og pix med historien, kthx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg