Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh noes, krise!

Har engelsk de to siste timene, og da er det framføring av prosjekt. Framføringer means no laptop, ingen laptop betyr null diskusjon.no!!

Et fint eksempel på ringvirkninger.

Jeg har naturfag framføring i de to siste, så det er samme konseptet som deg :(

Lenke til kommentar

Har matte i de to siste så det blir ikke noen liveoppdatering der nei :p

Blir spennende å høre det som kan bli "avsluttningen" på denne spennende novellen. Vi nærmer oss ett vendepunkt med stormskritt, før alt faller til ro :D

Endret av Sortlandjr
Lenke til kommentar
Har du funnet ut at det er tull, eller har du bare funnet ut at hun har gitt falsk navn? En venn av meg møtte nemlig en jente på internett for noen år siden, og hun hadde gitt han falsk navn i et år før hun endelig turde og si det ekte navnet.

Det er det jeg prøver å si til mellers at kan være tilfelle!

Vi har dog funnet ut masse mer, men de er heller argumenter for at hun er ekte enn det omvendte.

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Synes kanskje vi burde roe ned hevnsnakket her..

Ok, en jente som har utgitt seg for å være en annen enn det hun er. Men lurt å stoppe hevnplanene før dette kommer helt ut av proposjoner. Her er det lurt å stoppe og tenke seg om og kanskje spørre spørsmålet; "what's in it for me" før man gjør noe dumt. Dette er en jente som kanskje har gjort noe dumt, men hva tjener dere på å gjøre henne så redd at hun ikke tør å gå ut av huset lenger lenger? Synes det blir for dumt å snakke om å møte opp med balltre..

Hvis Mellers er en mann, tar han dette med fatning og går videre i livet. Sikker mange her inne som har opplevd betraktelig værre ting enn det Mellers opplever nå og som har lagt det bak seg uten å drive hevn.

Husk, hevn er barnslig.

mags

Endret av trMaG
Lenke til kommentar

Hadde jeg møtt noen på internett hadde jeg også brukt falskt navn inntil jeg stolte nok på personen til å avsløre det. At hun har brukt falsk navn betyr jo ingenting og det kan fremdeles være hun er like interessert som før. Hva med å konfontere henne med dette og avtale et nytt møte?

Less emo pls.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...