Pilkern Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Oh noes, krise! Har engelsk de to siste timene, og da er det framføring av prosjekt. Framføringer means no laptop, ingen laptop betyr null diskusjon.no!! Et fint eksempel på ringvirkninger. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Oh noes, krise!Har engelsk de to siste timene, og da er det framføring av prosjekt. Framføringer means no laptop, ingen laptop betyr null diskusjon.no!! Et fint eksempel på ringvirkninger. Kjipt.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bare ta å ring på nytt i dag eller no så ser hun kanskje anropet eller så kan du jo prøve å ringe fra en annen telefon å se om hun svarer da. jo mere "ekte" det virker jo mindre vet hun om at hun er busta å jo søtere blir hevnen. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Oh noes, krise!Har engelsk de to siste timene, og da er det framføring av prosjekt. Framføringer means no laptop, ingen laptop betyr null diskusjon.no!! Et fint eksempel på ringvirkninger. Jeg har naturfag framføring i de to siste, så det er samme konseptet som deg Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Vi får nok bare smøre oss inn med tålmodighet å gjøre det beste ut av det! Endret 18. januar 2010 av Pilkern Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Har matte i de to siste så det blir ikke noen liveoppdatering der nei Blir spennende å høre det som kan bli "avsluttningen" på denne spennende novellen. Vi nærmer oss ett vendepunkt med stormskritt, før alt faller til ro Endret 18. januar 2010 av Sortlandjr Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvor faen er /b/ folka når du trenger de? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har du funnet ut at det er tull, eller har du bare funnet ut at hun har gitt falsk navn? En venn av meg møtte nemlig en jente på internett for noen år siden, og hun hadde gitt han falsk navn i et år før hun endelig turde og si det ekte navnet. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Har du funnet ut at det er tull, eller har du bare funnet ut at hun har gitt falsk navn? En venn av meg møtte nemlig en jente på internett for noen år siden, og hun hadde gitt han falsk navn i et år før hun endelig turde og si det ekte navnet. Det er det jeg prøver å si til mellers at kan være tilfelle! Vi har dog funnet ut masse mer, men de er heller argumenter for at hun er ekte enn det omvendte. Endret 18. januar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvor faen er /b/ folka når du trenger de?/b/ is not your personal army. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvor faen er /b/ folka når du trenger de?/b/ is not your personal army. Pfft. /b/ hadde elsket dette. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 JANFREDRIK OG MELLERS. Dere er her begge, det virker ikke som dere har noe bedre å gjøre, så vær så snille å fortelle?! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvor er det hun bor egentlig? Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Synes kanskje vi burde roe ned hevnsnakket her.. Ok, en jente som har utgitt seg for å være en annen enn det hun er. Men lurt å stoppe hevnplanene før dette kommer helt ut av proposjoner. Her er det lurt å stoppe og tenke seg om og kanskje spørre spørsmålet; "what's in it for me" før man gjør noe dumt. Dette er en jente som kanskje har gjort noe dumt, men hva tjener dere på å gjøre henne så redd at hun ikke tør å gå ut av huset lenger lenger? Synes det blir for dumt å snakke om å møte opp med balltre.. Hvis Mellers er en mann, tar han dette med fatning og går videre i livet. Sikker mange her inne som har opplevd betraktelig værre ting enn det Mellers opplever nå og som har lagt det bak seg uten å drive hevn. Husk, hevn er barnslig. mags Endret 18. januar 2010 av trMaG Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Altså om dama er ekte, og hawt så burde det jo ikke stoppe deg at hun ga deg falskt navn. Ta det på en rolig måte, be om å få møte henne og ta det derfra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tipper hele tråden blir stengt før vi får høre hvordan det endte. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vær litt forsiktig md å poste for mye Off Topic, så ikke tråden risikerer å bli stengt Det klikker for meg om jeg ikke får vite svaret, så tråden burde helst leve når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
GA Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Herrejesus for en tråd. Jeg har lite å gjøre på jobb så ble faktisk sittende å lese gjennom hele skiten... Må bare ha dette i mine innlegg fordi hele situasjonen er absurd komisk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Da vil jeg gjerne benytte anledningen til å si til admin, please ikke steng tråden, fjern heller innlegg som er upassende. Endret 18. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hadde jeg møtt noen på internett hadde jeg også brukt falskt navn inntil jeg stolte nok på personen til å avsløre det. At hun har brukt falsk navn betyr jo ingenting og det kan fremdeles være hun er like interessert som før. Hva med å konfontere henne med dette og avtale et nytt møte? Less emo pls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg