JanFr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvis vi finner ut av at hun bare har kødda er sannsynlighet høy for at vi prøver oss på en form for hevn. Hun bor ikke langt unna meg... hvordan har du funnet ut av dette, kjenner du henne eller venner av henne ? Hardt detektiv arbeid. Dere får vite alt om dere bare venter litt... Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har fritimer og sitter her med tre klassekamerater og oppdaterer tråden! Blir skuffet hvis det bare er tullz så dere skal få dere en lulz Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Har fritimer og sitter her med tre klassekamerater og oppdaterer tråden! Blir skuffet hvis det bare er tullz så dere skal få dere en lulz Jeg kan love deg at dette ikke er tull.. Jeg snakket med han i 20 min på telefon. Det kommer mer etterpå, kan ikke sitter på skolen og snakke om dette med han.. For mange folk her Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 hvordan "hevn" har du tenkt på mellers. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) 20 min ja, da må det ha vært en del. Endret 18. januar 2010 av oln Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ok, får vel tro på deg<: Gleder oss! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Du er en skikkelig luring du mellers, har hu noen misstanker om at du vet sannheten ? Endret 18. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Du er en skikkelig luring du mellers, har hu noen misstanker om at du vet sannheten ? Nei, det er det som er så morsomt Jeg tror ikke hun vet noe som helst. Bare det at jeg er en tulling som har falt for henne og går med på alt hun sier. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Du er en skikkelig luring du mellers, har hu noen misstanker om at du vet sannheten ? Nei, det er det som er så morsomt Jeg tror ikke hun vet noe som helst. Bare det at jeg er en tulling som har falt for henne og går med på alt hun sier. har hun prøvd å kontakte deg, hvis hun gjør det så bare spiller du med så hun ikke skjønner at hun er busted Edit: Du er ikke en tulling for å ha falt for henne, det er jo ikke du som prøver å lure noen så de føler seg dom for så å bli hevnlysten. Endret 18. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 For guds skyld, noen hunt ned mellers sin facebook og finn jenta! For de som veit hvem han egentlig er, ja ..... Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Gleder meg så jævlig! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har dere ikke bestemt dere enda? Dette er så nervepirrende at man kan bli gal. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Du er en skikkelig luring du mellers, har hu noen misstanker om at du vet sannheten ? Nei, det er det som er så morsomt Jeg tror ikke hun vet noe som helst. Bare det at jeg er en tulling som har falt for henne og går med på alt hun sier. har hun prøvd å kontakte deg, hvis hun gjør det så bare spiller du med så hun ikke skjønner at hun er busted Nei, har ikke snakket med henne siden Fredag Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kanskje hu bare bestemte seg for at det skulle slutte nå... At hu ikke gidder å "leke" mer Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Har dere ikke bestemt dere enda? Dette er så nervepirrende at man kan bli gal. Får ikke tak i JanFr lenger Han sa han skulle være på face, men neida. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 For å gjøre det mere "ekte" så kan du jo prøve å kontakte henne å virke bekymret over at du ikke har fått kontakt, Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 For å gjøre det mere "ekte" så kan du jo prøve å kontakte henne å virke bekymret over at du ikke har fått kontakt, Men hvordan, hun svarer ikke på telefon, sms eller face... Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har dere ikke bestemt dere enda? Dette er så nervepirrende at man kan bli gal. Får ikke tak i JanFr lenger Han sa han skulle være på face, men neida. Sorry, læreren kom, er innpå nå! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 da har du jo prøvd å da ser hun kanskje tapte anrop å da tror hun fortsatt at du ikke vet noe Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 da har du jo prøvd å da ser hun kanskje tapte anrop å da tror hun fortsatt at du ikke vet noe Nå skal jo sant sies at jeg ikke har prøvd å kontakte henne siden Lørdag da jeg skulle møte henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg