Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner at det kan være ekkelt å ringe noen du aldri har snakket med. Var slik før. Men så var heldigvis jenta jeg møtte online veldig glad i å ringe, så jeg ble vandt til det etterhvert.

 

Tip: hvis det blir stille i tlf, kan du iallefall si "jaja, da fikk jeg hørt den søte stemmen din" eller noe sånt. :p

Lenke til kommentar
Skjønner at det kan være ekkelt å ringe noen du aldri har snakket med. Var slik før. Men så var heldigvis jenta jeg møtte online veldig glad i å ringe, så jeg ble vandt til det etterhvert.

 

Tip: hvis det blir stille i tlf, kan du iallefall si "jaja, da fikk jeg hørt den søte stemmen din" eller noe sånt. :p

 

 

Takk for at det er noen som forstår meg her inne :) Det er ikke bare bare å ringe noen man kun har sendt SMS og snakket med på MSN..

 

 

Edit: Nå har hun spurt meg om hvor mange kjærster jeg har hatt i litt liv. Er dette et spill hun spiller med meg eller hva??

Endret av mellers
Lenke til kommentar
Ja tittelen sier det meste. Har møtt denne jenten på internett og da lurer jeg på hva jeg burde gjøre nå. Møtte henne for ca. 3 uker siden. hun er 15 og jeg er 16 år :)

 

Så what to do now? :D

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men svarer alikevel basert på egne erfaringer... Avtal et møte! :D

 

Jeg hadde nøyaktig samme opplevelse for 7 år siden. IRC, MSN og SMS. Dog var jeg 17 og jenta 15, men nå, 7 år etter, er vi gift og venter barn i Mai. Du kommer til å angre om du ikke prøver ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Nå er det ikke lenge til jeg har mannet meg opp til å spørre henne ut, men er litt usikker på om jeg burde snakke på tlf først?? Hva synes dere? :)

Jeg synes du skal spørre henne på tlf.

 

 

Var redd for at jeg fikk det svaret der ja.

 

 

Som jeg spurte litt lenger oppi denn tråden:

 

Nå har hun spurt meg om hvor mange kjærster jeg har hatt i litt liv. Er dette et spill hun spiller med meg eller hva??

 

 

Hvordan skal jeg tolke det? :)

Lenke til kommentar
Var redd for at jeg fikk det svaret der ja.

Nei, nå må du være mann her :p

 

Når du legger deg i kveld, ringer du henne.

 

Småprater litt, hva har du gjort i dag osv. Så sier du at det var koselig å snakke med henne, å høre stemmen. Til slutt spørr du om dere kan møtes. DET GÅR BRA. :)

 

Bare et lite problem, jeg har snakket med henne i hele dag.. Helt siden jeg kom hjem fra skolen og til nå :) Og var hjemme rundt 2 tiden...

Lenke til kommentar

Vil bare legge ut et lite utdrag fra MSN samtalen jeg har hatt med henne den siste halvtimen :)

 

Hun: Skulle ønske det kysset der vcar ekte <3

 

Meg: jeg og <3

 

Meg: da foreslår jeg at vi gjør det <3

 

Hun: <3

 

Meg: Bare si tid og sted så er jeg der <3

 

Hun: hm .. ^^ forslag ? <3

 

Meg: Tirsdag? <3

 

Hun: kan ikke, har trening <3 sorry <3

 

Meg: <3 Onsdag? <3

 

Hun: okei hvor?<3

 

Meg: Oslo S <3

 

Hun: okei <3

 

 

Da ser det ut som at det ordnet seg da eller? :)

Lenke til kommentar
For at du ikke skal grue det alt for mye før møtet så hadde det jo kanskje vært en ide å snakke med henne på tlf eller noe ^^?

 

 

Jeg gruer meg ikke noe særlig lenger, nå fikk jeg bare den følelsen at jeg håpet at det var Onsdag i morgen :) Fordi jeg gleder meg til å møte henne. Jeg må vel ringe henne når hun legger seg i dag så jeg får ønsket henne god natt osv :)

 

 

I think I'm falling in love :love:

Endret av mellers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...