Nynaeve Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kanskje ikke mellers er ekte heller :O Makes sense.... rickrolled? Jupp :/ Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kanskje ikke mellers er ekte heller :O Hva er det du sier!!! Tror du ikke på meg?? :O Kan jo bli sinnsforvirret av mindre enn dette, jo Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg lover at det ikke bare er tull. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg lover at det ikke bare er tull. Men dersom du ikke hadde vært en ordentlig "Jan Fredrik" så hadde du jo sagt det Det går rundt i hodet mitt akkurat nå. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg lover at det ikke bare er tull. Men dersom du ikke hadde vært en ordentlig "Jan Fredrik" så hadde du jo sagt det Det går rundt i hodet mitt akkurat nå. Husk at jeg går ut med fullt navn og slikt da! Jaja, du får bevis etterpå Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg lover at det ikke bare er tull. Men noe av det er tull? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Du er jo ved PC-en nå, hvorfor drøye det? Kan jo bare si det nå? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nå må ikke dere komme med konspirasjonsteorier her. La oss vente til kl. 4 og høre den store nyheten! Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg lover at det ikke bare er tull. Ikke bare tull? hmmm... Går ikke ann å vente en hel dag for dette, håper det kommer noe info etter samtalen mellom JanFr og Mellers... SPENT!!! Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kan ta opp samtalen da Jaaaa! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 *Mine innlegg*!!!! Kan noen som har fulgt med skrive et kort oppsummering av tråden? Dette virket spennende. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) MELLERS - AN AWARD WINNING LOVESTORY! Denne historia er godt dramaturgisk oppbygd. Vi lager kortfilm! Mellers (hero, protagonist) er helten i historien. Han har funnet kjærligheten på nettet, og er hodestups forelsket. Protagonisten må alltid ha et mål, og i dette tilfellet er det å få dama. På sin reise har helten (Mellers) hjelpere (JanFr, MB2, CypheroN) som støtter han, løser problemer og gjør alt de kan for at protagonisten skal nå målet sitt, altså få prinsessa. Vi har også småskurker (Quakecry, skogsraa) som jobber mot vår hero, og er skeptiske av natur, og prøver å spolere forholdet. Humoristen (MrGraves) kommer med sine spenstige innspill om kjeks, og ufarliggjør situasjonen, og bygger opp til heltens "Point of no return", slik at det skal komme uventet på seerne / leserne. "Point of no return" er selvsagt når Mellers tar toget til Oslo S. Han blir sviktet, og reiser hjem. Per nå har seerne / leserne fått så mye sympati for hero, at både hjelpere og skurker støtter ham, selv om et par av skurkene opererer med hva-var-det-jeg-sa-mentalitet. Twisten er jo selvfølgelig når hjelperne avslører jenta som en svindel, og tar hevn. Mellers forelsker seg i en av hjelperne (Nynaeve), som viser seg å være en jente, og lever lykkelig alle sine dager. Endret 18. januar 2010 av Prytz. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Grei oppsumering, frem til avslutningen, den stemmer nok ikke helt Eller kan jo skje da Endret 18. januar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) HAHA! Utrolig morsomt! Endret 18. januar 2010 av Nynaeve Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 MELLERS - AN AWARD WINNING LOVESTORY! Denne historia er godt dramaturgisk oppbygd. Vi lager kortfilm! Mellers (hero, protagonist) er helten i historien. Han har funnet kjærligheten på nettet, og er hodestups forelsket. Protagonisten må alltid ha et mål, og i dette tilfellet er det å få dama. På sin reise har helten (Mellers) hjelpere (JanFr, MB2, CypheroN) som støtter han, løser problemer og gjør alt de kan for at protagonisten skal nå målet sitt, altså få prinsessa. Vi har også småskurker (Quakecry, skogsraa) som jobber mot vår hero, og er skeptiske av natur, og prøver å spolere forholdet. Humoristen (MrGraves) kommer med sine spenstige innspill om kjeks, og ufarliggjør situasjonen, og bygger opp til heltens "Point of no return", slik at det skal komme uventet på seerne / leserne. "Point of no return" er selvsagt når Mellers tar toget til Oslo S. Han blir sviktet, og reiser hjem. Per nå har seerne / leserne fått så mye sympati for hero, at både hjelpere og skurker støtter ham, selv om et par av skurkene opererer med hva-var-det-jeg-sa-mentalitet. Twisten er jo selvfølgelig når hjelperne avslører jenta som en svindel, og tar hevn. Mellers forelsker seg i en av hjelperne (Nynaeve), som viser seg å være en jente, og lever lykkelig alle sine dager. Hehehe - dritbra! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Mellers: Send meg en sms så ringer jeg deg innen et par minutter. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Mellers forelsker seg i en av hjelperne (Nynaeve), som viser seg å være en jente, og lever lykkelig alle sine dager. Når skjedde dette ?? :O Mellers: Send meg en sms så ringer jeg deg innen et par minutter. det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 *følge med på* Faen, har bare fag hvor jeg ikke kan bruke laptop etterpå. Får sjekke innom rundt klokka 4 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Mellers forelsker seg i en av hjelperne (Nynaeve), som viser seg å være en jente, og lever lykkelig alle sine dager. Når skjedde dette ?? :O Det er visst slik historien slutter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg