Kris Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fordi jeg skal tidlig opp og må sove. Bruk tre minutter på å skrive det og gled alle de 50 brukerne som leser i tråden? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Mellers: Vil anbefale deg og ikke skrive for mye her før svaret kommer imorgen!!! Og ikke gi andre detaljer rundt henne, det vil kunne ødelegge det hele... Endret 17. januar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Snakket med JanFr på MSN, og som han skrev her.. Han har funnet ut dette. Men jeg skulle få en epost av han i morgen der det sto hva som har skjedd.. Jeg aner ikke selv hva han har funnet ut.. Fyfaen så spennende. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg vil gjerne se face profil'n til denne jenta, eller se bilde av "henne" Du er ikke den eneste her inne som vil det... Lenke til kommentar
Knife Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) får helt sikkert ikke sove nå, har lest gjennom alle sidene 46 som leser.. Endret 17. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Oppe i 51, men nå legger jeg meg! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fordi jeg skal tidlig opp og må sove. Kom igjen! Vær litt gangster. Sleep is for pussies! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Uansett, om denne jenta ikke er ekte, så synes jeg seriøst at hun behøver psykiatrisk hjelp, pga alle meldinger og div hun har sendt. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Uansett, om denne jenta ikke er ekte, så synes jeg seriøst at hun behøver psykiatrisk hjelp, pga alle meldinger og div hun har sendt. Hun er ekte. GOD NATT! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dere har altså kommet fram til den konklusjonen at hun er ekte, men du har ikke hørt noe fra henne siden lørdag, og hun sendte deg meldinger? Lenke til kommentar
Gjest Guest_T-man_* Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 jeg vedder på at han ikke vet noe. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Vi får nok ikke vite noe før i morgen, ser at JanFr har logget av MSN, face og diskusjon.no Dere har altså kommet fram til den konklusjonen at hun er ekte, men du har ikke hørt noe fra henne siden lørdag, og hun sendte deg meldinger? Jeg vet like mye som dere gjør nå. Det er JanFr som sitter med harde fakta her nå. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Best for han at han oppdaterer oss tidlig i morgen! Blir vanskelig å følge med i timene når jeg må sitte å oppdatere tråden hele dagen for å sjekke svaret hans! Endret 17. januar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Best for han at han oppdaterer oss tidlig i morgen! Han skal sende meg en mail, så skal vi bli enige om hva vi skal legge ut her Edit: Så det blir vel i morgen når jeg har kommet hjem fra skolen antar jeg Endret 17. januar 2010 av mellers Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Haha, lest igjennom en god del og fulgt med en stund. Gleder meg til å få vite sannheten Lenke til kommentar
Gjest forumbruker(JanFr) Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fordi dette er JanFr fra iPhone i senga... Visste dere at det er sunt å glede seg til noe og at dette vil gjøre at dere vil være mer i form og jobber bedre imorgen fordi dere gleder dere til jeg offentliggjør det hele kl 15.00 imorgen om alt går etter planen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Fordi dette er JanFr fra iPhone i senga... Visste dere at det er sunt å glede seg til noe og at dette vil gjøre at dere vil være mer i form og jobber bedre imorgen fordi dere gleder dere til jeg offentliggjør det hele kl 15.00 imorgen om alt går etter planen. Er ikke hjemme før litt over 4, jeg skal lese den mailen før vi legger ut noe her okey? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fordi dette er JanFr fra iPhone i senga... Visste dere at det er sunt å glede seg til noe og at dette vil gjøre at dere vil være mer i form og jobber bedre imorgen fordi dere gleder dere til jeg offentliggjør det hele kl 15.00 imorgen om alt går etter planen. Perfekt, slutter tidlig i morra. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Si det nå din jævla spermsokk! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har aldri i mitt liv gledet meg sånn til en mandag. Var borte i helga, så jeg har lest flere hundre innlegg i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg