Knife Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da er det en jente som bare tuller litt. eller hun er interesert i noe helt annet. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja, ellers så er hun utrolig barnslig. Men det er jo de fleste 15åringer. Lenke til kommentar
teaman Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har lest hele tråden, fulgt ganske godt med den siste uka og etterhvert har skepsisen blitt forsterket. Her virker det for meg som om det er ugler i mosen. Det jeg tror jeg ville gjort i din situasjon er å avvente situasjonen og se om hu tar kontakt med deg. Om hu ikke gjør det, så er hu ikke noe så samle på. Uansett hva som skjer vil jeg si du har kommet godt ut av det hele. Du har kanskje ikke fått deg dame, men erfaring har du fått masser av. Jeg vil vel tro at "bedre lykke neste gang" er passende her, men man skal aldri si aldri, det kan jo skje noe enda Jeg følger ihvertfall med en stund til, så hold oss oppdatert Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Skal holde dere oppdatert så lenge det skjer noe.. Men hun har ikke logget på og dermed ikke løst det som skjedde i går.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sikkert blokkert deg. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sikkert blokkert deg. Positiv du er da Lenke til kommentar
Castman Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sikkert blokkert deg. Positiv du er da Er vel på sin plass å være realist enn over postitiv etter alt dette hehe Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Kan også være noe med at hun var på fest i går/natt, og da er det ikke første pri og komme seg op dataen! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 nja hu er på fest, men venner på face har hu ikke. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Er vel på sin plass å være realist enn over postitiv etter alt dette hehe Bedre enn å være direkte negativ da! :o Det er for all del synd på han, og jeg legger ikke skjul på at jeg tviler veldig på at hu finnes (eller er den hu sier hu er), men han blir jo hvertfall ikke blidere av å få sannheten kasta i trynet Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg begynner å inse at dette muligens er en spøk, men jeg holder motet oppe for å se hva som skjer Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det gjør du helt rett i, bare gjør som du selv vil ikke hva andre synes og mener Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fortsatt ikke noe lyd fra henne Mellers? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Oppdater oss med en gang hun kontakter deg, Mellers! Vi tenker på deg! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Denne tråden døde litt gitt Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hun har ingen bilder av seg selv på face da men... Også tror jeg nettopp de har oppdaget face, hun har 12 venner elns... "Hun" finnes dessverre ikke, tror jeg. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 nja hu er på fest, men venner på face har hu ikke. Ja, det er faktisk fysisk umulig å gå på fest uten å være total Facebook-frelst. True story. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Når hun kommer på msn, eller du får konntakt med henne, så be henne ta et mms bilde av seg selv der hun holder en lapp med noe du sier hun skal skrive. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Der komme hun med et navn som er ekte, siden jeg har gått i paralell klasse med hun de prøvde hesten til.. Det er jo null problem, om man fks. leter litt i din facebook profil, om du er venn med denne personen. Jeg håper litt for din skyld at hun virkelig finnes og bare var en pussy som ikke turde å møte deg. Om hun/han ikke er mer ærlig med deg, så droppe henne/han og finn deg noen andre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Når hun kommer på msn, eller du får konntakt med henne, så be henne ta et mms bilde av seg selv der hun holder en lapp med noe du sier hun skal skrive. For det høres ihvertfall ikke sykt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg