Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om hun og klassekameratene nettopp har "oppdaget" Facebook, så vil det i så fall være veldig sannsynlig at hun kommer opp i et mye høyere antall venner, kun i løpet av få dager. Om hun sitter med de tolv vennene sine de neste dagene/ukene, så er ikke det der den ekte profilen hennes.

Du kan hennes fulle navn, eller det hun hevder er hennes fulle navn? Søk på det på Facebook og se om det er flere som heter det samme, eller kanskje små vridninger på navnet.

Lenke til kommentar
Klokka når var det hun hadde sendt disse meldingen på facebook?

Den første ble sendt 15 min før jeg hadde kommet meg til Oslo S, altså når jeg satt på toget. De to andre ble sendt 55 min etter at vi skulle møtes. Den tredje ble sendt 2 timer etter at vi skulle møtes.

Hvis hun sendte meldinga 15 min før dere skulle møtes, så betyr det jo at hun satt hjemme, og ikke hadde rukket å ta toget til oslo til møtetidspunktet.

Den meldinga som kom 55 min etter at dere skulle møtes betyr sannsynligvis at hun fortsatt var hjemme. Eller så hadde hun kommet, vært der i 10 min, og stikki hjem igjen. Men det er vel heller usannsynlig, og togene går vel ikke med 10 mins mellomrom?

Den tredje som kom 2 timer etter dere skulle møtes kan bety: Hun kan ha stikki til oslo etter hun sendte de to andre meldingene. Det vil si at hun stakk en time for sent, og at hun var hjemme igjen en time etter det. Så hun kan ikke ha rukket å stikke til oslo mellom den 2. og 3. meldinga og så komme hjem igjen.

Så konklusjonen er: Enten så var hun aldri i oslo, eller så kom hun nesten 3 timer for sent. Men hvis du sa at dere skulle møtes kl 17.00, og hun var hjemme 2 timer etter(sendte meld på face), så kan hun ha dratt rett etter hun sendte meldinga, altså kl 19.00, og hvis toget hennes tar ca 45 min, så er hun ikke i oslo før 19.45, altså nesten klokka 8! Og skulle hun ikke på fest klokka 9? Dvs. at hun ikke hadde rukket å ta toget tilbake, hvis hun ikke hadde tatt samme toget tilbake, men da hadde hun ikke rukket å være i oslo.

Og hun kan jo ikke ha vært i oslo tidligere på dagen hvis hun sendte melding 15 min før og lurte på møtetidspunktet?

Sorry hvis jeg blander litt med tider og sånt, men satser på at jeg husker riktig ;)

Lenke til kommentar

Mener å huske at hun sa noe med at facebooken hennes hadde blitt slettet og hun måtte gjøre alt på nytt igjen. Altså legge til venner, legge ut bilder osv. Men det er nå da 2 uker siden og hun startet med bare meg som venn og nå har hun 12 til sammen.

Lenke til kommentar

Det med facebook-profilen virker ganske mistenkelig!

Jeg ville krevd å få se henne på cam. En av venninnene hennes har garantert cam!

Eller få henne til å ta et bilde av seg selv, der hun viser et tegn, har en lapp med navnet ditt eller tar bilder foran en spesielt bygning/har noe spesielt i nærheteten osv som kan bevise at hun har satt det bildet, og be hu sende bildet til deg.

Eller be henne bare sende et bilde av seg selv på msn. Hvis du trykker på egenskaper på det bilde, så kan du få frem når bildet er tatt, med hvilket kamera, og størrelsen på bilde. Hvis denne informasjonen ikke eksisterer, og bildet er lite, så kan hun bare ha rappa det fra internett et sted.

Edit: Hva er det vennene skriver på wallen hennes? Er det type venneting som gir inntrykk av at de kjenner henne, eller er det bare random ting som hvem som helst kunne skrevet? Er det bare gutter på skriver på wallen eller er det jenter også?

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Det med facebook-profilen virker ganske mistenkelig!

Jeg ville krevd å få se henne på cam. En av venninnene hennes har garantert cam!

Eller få henne til å ta et bilde av seg selv, der hun viser et tegn, har en lapp med navnet ditt eller tar bilder foran en spesielt bygning/har noe spesielt i nærheteten osv som kan bevise at hun har satt det bildet, og be hu sende bildet til deg.

Eller be henne bare sende et bilde av seg selv på msn. Hvis du trykker på egenskaper på det bilde, så kan du få frem når bildet er tatt, med hvilket kamera, og størrelsen på bilde. Hvis denne informasjonen ikke eksisterer, og bildet er lite, så kan hun bare ha rappa det fra internett et sted.

Edit: *skriver mer*

Skal prøve det, men venter fortsatt på at hun skal komme på MSN :)

Lenke til kommentar
Edit: Hva er det vennene skriver på wallen hennes? Er det type venneting som gir inntrykk av at de kjenner henne, eller er det bare random ting som hvem som helst kunne skrevet? Er det bare gutter på skriver på wallen eller er det jenter også?

Det er sånn venneting de skriver.. Det er også noen kødde ting, men hun kommenterer på det osv som om de var ganske gode venner av henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...