Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva som har blitt skrevet på side 25 og 26, men jeg vil bare påpeke noe:

Pga. det mellers skrev først, om at hun ikke møtte opp, har mange av oss stemplet henne som falsk en gang for alle. Også jeg avslo henne fullstendig da jeg så dette.

Men, tenk over det;

Man har avtalt å møtes på Oslo S. Man har aldri sett hverandre på ordenlig, bare et par bilder, der man kanskje har på seg andre klær/andre frisyrer osv. Det er mange, mange mennesker på stasjonen. Kanskje er hun også dårlig kjent, og sliter med å finne fram til riktig perrong, eller lignende. Hun har ikke telefon, og kan dermed ikke kontakte deg. Kanskje gikk hun rundt og lette fortvilet etter deg, mens du gjorde det samme. Det er også lett å føle seg usikker på at man faktisk fikk med seg riktig tid og sted når man ikke finner den man venter, og at hun derfor spør deg om tiden igjen senere. Kanskje gikk akkurat de samme tankene rundt i hodet hennes, som vi tenker nå. At denne kjekke karen hun møtte på internett ikke har møtt opp, at han har lurt henne, eller ikke turt å komme. Kanskje blir hun mer og mer fortvilet, og for hvert minutt som går blir hun mer og mer overbevist om at han ikke kommer. Så hun går hjem. Ja, kanskje hun ga opp før deg, kanskje hun stakk etter bare en halvtime, fordi hun var sikker på at du ikke var der. Men det at hun ikke gadd å sitte på en benk å vente på noen hun nå var sikker på ikke kom, betyr da ikke at hun ikke liker deg?

Jeg er absolutt ikke sikker på at dette er riktig, jeg prøver bare å se mulighetene. For det er da faktisk ikke så altfor mange "tilfeldigheter" som har inntruffet her. Det er ikke usannsynlig at hun faktisk måtte avbryte møtet på onsdag pga broren.

Jeg føler at veldig mange her har festet seg ved at hun er falsk, og ikke greier å se at det ikke er så altfor mye som skal til for at hun må avbryte et møte pga noe med familien, at mobilen blir herpa og at de ikke finner hverandre på Oslo S.

EDIT: Dette ble mye lengre enn planlagt.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Nesten utviklet seg til en krim dette her!

Min teori er at hun har kødda med deg hele tiden, litt for mange "tilfeldigheter" her. At hun spør deg om du kødder med henne tolker jeg i retning av at det er hun som tuller med deg, men for å ikke bli avslørt vrir hun det over til et spørsmål om det er du som tuller med henne, hun prøver å sette deg på deffansiven, slik at hun slipper å være i den posisjonen selv for ikke å bli avslørt. Synes også det har blitt litt for mange tilfeldigheter her, hadde hun virkelig hatt følelser for deg burde hun vel prøvd litt hardere? Kanskje hun i starten egentlig bare hadde tenkt å tulle "litt" med deg, men at det nå har gått såpass langt at hun frykter konsekvenser dersom du finner ut av det? Derfor "spiller" hun bare videre og håper du en vakker dag bare skal glemme henne?

Blir selvsagt bare spekulasjoner fra min side dette her, og jeg håper virkelig jeg tar feil!

Men hvis du først får snakket med henne igjen i morgen, hvorfor ikke virkelig prøve å finne ut om hun er "ekte" da? Stille henne noen godt gjennomtenkte spørsmål, der du kanskje kan få bevist agendaen hennes.

Ønsker deg masse lykke til, du får bestemme selv hva du gjør videre, du som kjenner situasjonen best!! :)

Edit: Mokko har også mange gode poeng, har til tider rotet meg litt bort på Oslo S selv :p

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Du mener at det at hun spør om han tuller, må bety at hun tuller? Så om mellers hadde spurt om hun tullet, noe som ville vært ganske naturlig å spørre om slik situasjonen er nå, så hadde det betydd at det er han som gjør det?

Det jeg prøver å si er at hun, etter Oslo S -episoden, vil ha like god grunn til å være mistenksom overfor ham, om hun var der, som han har til å være mistenksom overfor henne. Prøv å se ting litt fra hennes synspunkt. Kanskje hun faktisk var der, ikke fant ham, og dro hjem? Hadde det ikke da vært naturlig, også for henne, å bli mistenksom?

Lenke til kommentar

Jeg syns du skal gi henne en sjangse til jeg! Ettersom hun er så spesiell for deg. Nå vet ikke jeg hvor mye dere har snakket sammen, og det virker som ganske mange timer, og jeg tviler på en person hadde giddet å legge så mye arbeid ned i dette bare for å kødde med deg. Med mindre det er en gammel gris da. Bare tenk på hva du kan gå glipp av hvis du ikke gir henne en sjangse til da.

Give it a try sier nå bare jeg. Bare sørg for at begge har en telefon neste gang så dere kan ringe hverandre hvis dere ikke finner hverandre. Det er jo vinter nå, så man er jo gjerne litt godt innpakket nå, noe som gjør at det gjerne er litt vanskelig å kjenne hverandre igjen.

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar

Klokka når var det hun hadde sendt disse meldingen på facebook?

Er det sendt 1 time etter at dere skulle møtes, så kan du sjekke togavgangene til der hun bor, og se om det lar seg gjøre å komme seg hjem igjen til det tidspunktet etc.

Er meldingene send mens du satt på toget til oslo, eller rett før du dro, så har hu ikke vært der. Spesielt den meldinga om tidspunktet dere skulle møtes. Er den sendt før tidspunktet f.eks.?

Er meldingene sendt rett etter møtetispunktet (30-45 min etter) så har hu ikke rekt å komme seg hjem for å skrive det.

osv. ;)

Lenke til kommentar
. Kanskje hun faktisk var der, ikke fant ham, og dro hjem? Hadde det ikke da vært naturlig, også for henne, å bli mistenksom?

Men det var hun ikke.

Der ser du; du har stemplet henne som falsk og greier derfor ikke å se ting fra hennes perspektiv, men kommer heller med påstander uten grunnlag rett ut av løse lufta.

Er det sendt 1 time etter at dere skulle møtes, så kan du sjekke togavgangene til der hun bor, og se om det lar seg gjøre å komme seg hjem igjen til det tidspunktet etc.

Er meldingene send mens du satt på toget til oslo, eller rett før du dro, så har hu ikke vært der. Spesielt den meldinga om tidspunktet dere skulle møtes. Er den sendt før tidspunktet f.eks.?

Er meldingene sendt rett etter møtetispunktet (30-45 min etter) så har hu ikke rekt å komme seg hjem for å skrive det.

osv. ;)

Sikker på at hun også skulle ta tog da, jeg trodde hun bodde i Oslo og bare stakk bort til Oslo S for å møte ham, jeg..?

EDIT: Joda:

Hun bor i Oslo og jeg bor ca 45 med tog fra Oslo så det er ikke noe problem.
Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Ho er kjerringa er fake eller bare kødder med deg!! herregud det er jo latterlige mange problemer som stopper dere evt til å møtes.. NEPPE tilfeldig dette. Slutt å slikk denne personen som gjør narr av deg gang på gang!!! Ingen verdighet hos deg eller...? :S

Lenke til kommentar

osv. ;)

Den første ble sendt 15 min før jeg hadde kommet meg til Oslo S, altså når jeg satt på toget. De to andre ble sendt 55 min etter at vi skulle møtes. Den tredje ble sendt 2 timer etter at vi skulle møtes.

Må nok engang takke for all tilbakemelding, støtte og tips i denne tråden.. Trodde ikke denne tråden skulle vokse såpass mye som den har gjort :)

Lenke til kommentar

Akkurat det samme tenker jeg. Hvem gidder å sitte dag og natt og sende meldinger, med måde mobil (=koster penger), og MSN, Facebook og det som er, og å legge deg til på Facebook så du kan se bilder av henne osv, bare for å få le litt når den forelskede stakkaren ikke finner den han skal møte?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...