Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Update:

 

Jeg tok toget til **** Gikk dit vi skulle møtes, gikk rundt der sånn tusen ganger og så etter henne, etter at jeg hadde gått noen runder satt jeg meg ned utenfor der vi skulle møtes. Etter en stund uten at det skjedde noe særlig fant jeg ut at jeg ikke kom til å møte henne :( Jeg måtte sitte der i 2 timer fordi toget mitt gikk ikke før. Jeg prøvde å ringe henne, men fikk ikke noe svar.

 

Etter at de 2 timene hadde gått uten å se noe til henne, tok jeg å ringte han jeg egentlig skulle i bursdag til og hørte om det var okey om jeg kunne komme alikevel, det kunne jeg så jeg gikk og så etter gave. Etter dette gikk jeg ned på perongen for å vente på toget, uten at jeg hadde hørt eller sett henne. Da jeg satt på toget tenkte jeg hvor dum jeg hadde vært osv.

 

Da jeg kom til denne bursdagen, tenkte jeg ikke noe mer over det som hadde skjedd i dag. Har nå akkurat kommet hjem derfra, logger på face og der ser jeg at jeg har en haug av notifications, og meldinger i inboxen. Alt var fra henne. På de så sto det som følge:

 

1. Når skulle vi møtes, igjen? :o ♥

 

2. Jeg så deg ikke i dag... Aner du hvor idiot jeg følte meg når jeg gikk alene rundt på Oslo S og så etter deg? Hvis du bare kødder hadde jeg blitt glad hvis du sier i fra...

 

 

 

På den andre meldingen så svarte jeg at jeg hadde tenkt til å spørre om det samme. Hvor var du og jeg hadde satt stor pris på om at du hadde sagt at dette var en spøk og hadde vært fint om du hadde sagt i fra.

 

 

Så da kommer det store spørsmålet, hva skal jeg gjøre nå? Skal jeg drite i hu eller hva? :)

 

 

Jeg må bare beklage at dere ikke har hørt noe fra meg, men det er fordi at jeg har vært i denne bursdagen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har mine tvil om at hun faktisk var der. Du satt utenfor der dere skulle møtes, så du hadde jo sett henne om hun hadde vært i nærheten...

 

Jeg tror du bare skal drite i ho jeg... :( Desverre...

 

Edit: Mer å skrive...

 

Hvis telefonen er på service (og da også så klart slått av) hadde du kommet til svarer, evt avslått-melding. Trur ho er ei luring denne jenta...

Endret av MB2
Lenke til kommentar

Egentlig tror jeg ikke noe mer på dette, men om jeg legger godviljen til kan jeg i det minste tro dette:

- Hun kom før tidspunktet dere hadde avtalt

- Hun hadde ikke mobil

- Lurte på om hun hadde bomma på tidspunktet

- Ble lei seg og dro hjem igjen for å kontakte deg på Facebook

-- Frustrert fordi du ikke svarer...

Lenke til kommentar

Hvis hun logger på MSN i morgen, skal jeg høre hva som skjer mellom oss. Kanskje neste gang så møtes vi et sted der det er litt mindre folk. Må si at det var veldig mye folk der vi egentlig skulle møtes idag.

 

 

PS: Avatar gikk forresten tom for biletter, så vi kunne ikke ha sett den i dag nei..

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg ikke ba deg kjøpe kinobilletter og fortelle henne det.

 

Du aner ikke hvor hardt det er for jenter å drite i en gutt som faktisk har kjøpt kinobillett til deg...

 

---

 

Jeg skjønner at det kan være vanskelig å spørre, fordi det viser mistanke. Men noe av det lureste du kan gjøre nå er å si: "Kan du skanne inn togbilletten din til Oslo S, jeg bare ville sjekke om vi kanskje var der samtidig, men ikke fant hvernadre" eller noe slik.

 

Nekter hun det har hun aldri vært der, uansett!

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Som jeg sa, jeg venter til i morgen og ser hva som skjer.. Hvis hun tar kontakt med meg så skal jeg spørre henne hva som skjer. Så får jeg bare gå ut i fra det..

 

 

Må bare si takk til alle som har støttet meg her inne :) Var litt nedfor da jeg satt der i 2 timer og så ut som en tulling...

Lenke til kommentar

En ting skal du vite mellers, og det er at du har vært et godt menneske. Det er ikke du som har fått en forelsket stakkar til å bli såret fordi du ikke møter opp. Det er ikke du som ikke har dukket opp når du lovte. Det er ikke du som har gjort noe galt. Du har søkt hit for å få tips fordi du virkelig likte en jente. Det er utrolig positivt at du gjør. Jeg synes du har taklet denne hendelsen på en fantastisk bra måte. Uansett hvordan det ender var det riktig av deg og gripe sjansen. Selv om det kanskje ikke blir denne jenta her tror jeg du har lært utrolig mye. Du virker som en klok gutt, og det er ingen tvil om at du vil få deg en fantastisk dame, og en fantastisk famile. Lykke til videre i livet mellers!

Lenke til kommentar

Ikke for å støtte henne, men hva hvis dette er sant da.. At hun gikk rundt der og så etter meg.. Altså jeg trodde at jeg så henne flere ganger, men etter en nærmere ettertanke var det ikke henne jeg så.

 

Men det at hun spammer ned hele facebook wallen min og inboxen min må da være noe tegn på at hun faktisk var der. Jeg følte meg som en idot selv når jeg gikk rundt der i 2 timer, uten å se henne. gikk rundt på samme stedet i en halv time kanskje.

Lenke til kommentar

Helt ærlig, Mellers. Nå tror jeg kanskje du har gått over til den litt mer, hva skal jeg si, "desperate" rollen? Du leter etter unnskyldninger på hennes vegne, og det er ikke bra for egoet ditt. Dersom hun nå virkelig er intressert, vil hun foreslå ett nytt møte ganske snart, og da vil vi ha feil, hvilket er bra. Hold oss oppdatert om det skjer noe nytt:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...