Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke si det. Nå har han ikke vært logget på siden klokka 6,så de merkligste ting kan ha skjedd :)

Ja, for eksempel kan ha dratt hjem og vært skikkelig lei seg.

Og han orket ikke gå inn her for å skrive om det kjipe som har skjedd!

Prøver bare og ikke ha så negativ handling til situasjonen jeg ^^

Lenke til kommentar

Ikke vondt ment, men dette var litt av en tråd. :!:

Som det ble sagt tidligere, så er jo nettsiden du nevner et møtested for gamle perverse mannfolk. Likevel, om du skulle være så heldig å finne en som utgir seg for å være jente, og faktisk er det, er det ikke av den rette sorten. Ja, før i tiden, på '90 tallet, da konseptet var nytt, så kunne man faktisk møte på ei pen dame. Med litt vett i behold. Men, nå? Aldri i livet.

Men, en ting er ihvertfall sikkert. Man lærer jo av det, og da går du forhåpentligvis ikke på samme smell igjen. Lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Er spent på hvordan det gikk, vi trenger svar mellers... vi(noen) her på diskusjon.no er her til å backe deg opp, hvis det ikke gikk bra, får du bare ta en skje møller's tran og starte på nytt igjen. Tenk at dette bare er starten for deg, alle må begynne en plass, folk har gjort værre ting så du må bare se på dette som erfaring. :)

Lenke til kommentar

Jeg må si at dette har vært spennende lesing! Jeg har nå lest hele og har nå kommet til det jeg anser som siste side i denne boka, og jeg har virkelig medfølelse for deg. Det er utrolig synd at du opplever denne ubehagelige situasjonen når du har gitt så mye av deg selv og tatt et såpass stort skritt når det gjelder initiativ. Du fortjener ros og jeg ønsker deg lykke til videre. Jeg er faktisk irritert på jenta nå og håper virkelig hun får dårlig selvinstinkt nå. Jeg håper ikke hun er såpass idiot at hun kommer med en unnskylding på msn om at det skjedde noe med f.eks broren som gjorde at hun ikke kunne komme eller lignende.

Jeg anbefaler deg å bare se an om hun tar kontakt, rett og slett for å få den endelige klarheten i dette. Jeg sier ikke at du skal ha igjen noe tro på denne jenta, for hu er fortid nå, men jeg tror det ville vært spennende å se an om hun kommer med en unnskylding.

Jeg håper virkelig denne "jenta" tar seg til tårene når hun ser meldignen fra deg om" at du nå har stått en time og venter på deg" for dette var utrolig dårlig gjort!

All lykke videre og se på jenta som historie. Du gjorde alt riktig her, og kan ikke ta på deg skylden for noe som helst!

Lenke til kommentar

Fyfader så dårlig gjort! Sånne folk skulle vært hengt opp ned i solen og torturert halvt til dødes!

Du fortjener mye bedre!

Tenk slik på det. Dersom du får dårlig(ere) selvtillit nå, har hun oppnådd noe. Motbevis henne! Du er verdt 15 stykker av henne, minst.

Føler med deg, Mellers.

Keep it up! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...