Skjelvgråt Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva var det jeg sa ? Jeg sa jo at det kom til å gå rett vest. Lenke til kommentar
Kognitiv Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Sånn går det. Skal ikke si at det var deg til pass - for det var det ikke - men du spilte kortene dårlig, og slik ble det. Skål Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ikke si det. Nå har han ikke vært logget på siden klokka 6,så de merkligste ting kan ha skjedd Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ikke si det. Nå har han ikke vært logget på siden klokka 6,så de merkligste ting kan ha skjedd Ja, for eksempel kan ha dratt hjem og vært skikkelig lei seg. Og han orket ikke gå inn her for å skrive om det kjipe som har skjedd! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva var det jeg sa ? Jeg sa jo at det kom til å gå rett vest. Bare fordi du antakeligvis har blitt stått opp flere ganger betydde ikke at det kom til å skje med han. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Litt usannsynlig at han ble stående å vente i to timer, og at hun faktisk kom da. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ikke si det. Nå har han ikke vært logget på siden klokka 6,så de merkligste ting kan ha skjedd Ja, for eksempel kan ha dratt hjem og vært skikkelig lei seg. Og han orket ikke gå inn her for å skrive om det kjipe som har skjedd! Prøver bare og ikke ha så negativ handling til situasjonen jeg ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg hatet at jeg hadde rett igrun. Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ikke vondt ment, men dette var litt av en tråd. :!: Som det ble sagt tidligere, så er jo nettsiden du nevner et møtested for gamle perverse mannfolk. Likevel, om du skulle være så heldig å finne en som utgir seg for å være jente, og faktisk er det, er det ikke av den rette sorten. Ja, før i tiden, på '90 tallet, da konseptet var nytt, så kunne man faktisk møte på ei pen dame. Med litt vett i behold. Men, nå? Aldri i livet. Men, en ting er ihvertfall sikkert. Man lærer jo av det, og da går du forhåpentligvis ikke på samme smell igjen. Lykke til! Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Sykt, hun dama der er ikke mye Legit. Glem hun og lat som om du aldri har kjent henne Håper du kommer fort over det, jo fortere jo bedre er det for deg, og du burde nå ha bedre selvtillit etter en slik episode. Synes virkelig synd på deg, men jaja, det går bra Ha en fin dag Se lyst på det! Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Selvfølgelig er dama ekte. Han har snakka me 'a på telefon, og sett facebook-profilen hennes. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er ikke så vanskelig å lage facebook-profiler Lenke til kommentar
SpamHope Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er heller vanskeligere å lage en ekte jente-stemme.. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ehm... Stemmen er null problem.. Om det er ei jente som har lagd profilen, kan jo ho ta telefonen også, sant? Siden han ikke har møtt henne, kan han umulig vite om stemmen tilhører ansiktet Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Likevel, om du skulle være så heldig å finne en som utgir seg for å være jente, og faktisk er det, er det ikke av den rette sorten. Ja, før i tiden, på '90 tallet, da konseptet var nytt, så kunne man faktisk møte på ei pen dame. Med litt vett i behold. Men, nå? Aldri i livet. Nåja. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er spent på hvordan det gikk, vi trenger svar mellers... vi(noen) her på diskusjon.no er her til å backe deg opp, hvis det ikke gikk bra, får du bare ta en skje møller's tran og starte på nytt igjen. Tenk at dette bare er starten for deg, alle må begynne en plass, folk har gjort værre ting så du må bare se på dette som erfaring. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg må si at dette har vært spennende lesing! Jeg har nå lest hele og har nå kommet til det jeg anser som siste side i denne boka, og jeg har virkelig medfølelse for deg. Det er utrolig synd at du opplever denne ubehagelige situasjonen når du har gitt så mye av deg selv og tatt et såpass stort skritt når det gjelder initiativ. Du fortjener ros og jeg ønsker deg lykke til videre. Jeg er faktisk irritert på jenta nå og håper virkelig hun får dårlig selvinstinkt nå. Jeg håper ikke hun er såpass idiot at hun kommer med en unnskylding på msn om at det skjedde noe med f.eks broren som gjorde at hun ikke kunne komme eller lignende. Jeg anbefaler deg å bare se an om hun tar kontakt, rett og slett for å få den endelige klarheten i dette. Jeg sier ikke at du skal ha igjen noe tro på denne jenta, for hu er fortid nå, men jeg tror det ville vært spennende å se an om hun kommer med en unnskylding. Jeg håper virkelig denne "jenta" tar seg til tårene når hun ser meldignen fra deg om" at du nå har stått en time og venter på deg" for dette var utrolig dårlig gjort! All lykke videre og se på jenta som historie. Du gjorde alt riktig her, og kan ikke ta på deg skylden for noe som helst! Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ang. FB-profil, hun må ha sneket seg inn på hundrevis av randoms og fått de til å legge henne til, fått de til å tagge henne i bilder, og skrive på veggen hennes. Det er jævlig mye arbeid. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Eller bare lage de selv. Det tar kanskje en time elelr to, men det går. Men joda, jeg tror det er en ekte jente. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Fyfader så dårlig gjort! Sånne folk skulle vært hengt opp ned i solen og torturert halvt til dødes! Du fortjener mye bedre! Tenk slik på det. Dersom du får dårlig(ere) selvtillit nå, har hun oppnådd noe. Motbevis henne! Du er verdt 15 stykker av henne, minst. Føler med deg, Mellers. Keep it up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg