atwater Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 snakket med henne i går kveld nå måtte jeg vente i 2 timer på toget hjem igjen Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 snakket med henne i går kveld nå måtte jeg vente i 2 timer på toget hjem igjen Får du ikke noe kontakt med hun? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Dette var jo virkelig kjipt Som sagt over, drit i henne. edit: Var hun ikke veldig obs på å ikke forhåndsbestille billettene? Hmm.. Endret 16. januar 2010 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har ikke lest hele tråden, men er du sikker på at det er en jente du skulle møte? Sett henne på cam eller lignende? Og ikke noen du kjenner som prøvde å lure deg? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Sjukt dårlig gjort av henne/han ? Har vært litt skeptisk hele tiden egentlig,pluss at du traff henne jo på jippii,norges største side for kåte griser på 60 år. Men jeg føler med deg! Skal sitte og tenke på deg i 2 timer jeg,så ikke føl deg alene Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har ikke lest hele tråden, men er du sikker på at det er en jente du skulle møte? Sett henne på cam eller lignende? Og ikke noen du kjenner som prøvde å lure deg? De har jo snakket sammen på telefon. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Åja. Da er hun vel bare ikke interessert eller for pysete da. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) synes synd på deg mellers, men bare ikke mist håpet, kanskje hun bare ikke fant deg. Endret 17. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Faen, synes synd på deg. Men sitter opptatt i møte i hele dag... Skriver mer senere Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Virkelig dårlig gjort av henne. Enig med den som skrev at du bør sende henne en mld der du gir henne veldig dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Det her var da JÆVLIG dårlig gjort! Føler meg deg der ja, må være litt av en nedtur. Pingle hu der altså! Men men gjort er gjort. Du er værtfall en erfaring rikere. Edit: Syns og du kan sende henne en melding der det står noe som får henne til og få dårlig samvittighet. Endret 16. januar 2010 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Gå på facern og skriv følgende som statusmelding:@(navnet hennes) er ei skikkelig fittehore! Hun har tilogmed (også kjører du på med den mest pinlige hemmeligheten hu har fortalt deg)! EDIT: Da kommer hu sikkert. Ikke vær latterlig. Det der er vel det dummeste og mest barnslige du kan gjøre. Bedre å bare kutte kontakt. Edit: Forreten, kreds til mellers som var smart nok til å lage en tråd og spørre om råd i denne situasjonen. Han fikk tips, møtte opp på stedet -- men det gjorde ikke henne. Du er et stykke bedre menneske. Endret 16. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Gå på facern og skriv følgende som statusmelding:@(navnet hennes) er ei skikkelig fittehore! Hun har tilogmed (også kjører du på med den mest pinlige hemmeligheten hu har fortalt deg)! EDIT: Da kommer hu sikkert. Ikke vær latterlig. Det der er vel det dummeste og mest barnslige du kan gjøre. Bedre å bare kutte kontakt. Hehe, det var en spøk da. Det håper jeg Mellers òg skjønte. Hvis du virkelig vil kutte all kontakt kan det jo være en idé å låne en mobil for å ringe henne, se om hun tar den om det er fra et annet nummer. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvis du virkelig vil kutte all kontakt kan det jo være en idé å låne en mobil for å ringe henne, se om hun tar den om det er fra et annet nummer. Var det jeg og foreslo. Men kan jo hende hun har problemer med mobilen igjen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Om hun ditsjer deg slik som det så er hun garantert ikke noe å ha på. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ufattelig dårlig gjort! Skulle nesten sendt henne regning for togbilletten, den hadde hun fortjent å betale Neida, føler med deg Mellers, utrolig kjipt dette her! Hold hodet oppe og husk at det er utrolig mange andre bra jenter der ute! Du fortjener bedre enn hun her! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvis hun ikke møter opp nå, så ville jeg ha kutta all kontakt med henne, og driti i henne en liten stund. Ikke kontakt henne på noen måte i en uke, med mindre hu kontakter deg. Støtter denne! Og hvis det går en uke uten at hun tar kontakt, glem henne fullstendig. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Støtter også avslutning av kontakt. Det er kanskje tøft, siden hun virka perfekt for deg og ting gikk så bra. Men etter det som skjedde i dag virker hun ikke som noe det er verdt å spare på. Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kutt all kontakt med den jenta! Hun har sikkert mange problemer som ikke vært å rote seg oppi! stikk heller på en fest og flørt;) Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er uansett ikke noe vits i å være sammen med ei du ikke kan stole på Stikk på fest, flørt og ha det gøy ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg