Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her var da JÆVLIG dårlig gjort!

Føler meg deg der ja, må være litt av en nedtur.

Pingle hu der altså! Men men gjort er gjort.

Du er værtfall en erfaring rikere. ;)

Edit:

Syns og du kan sende henne en melding der det står noe som får henne til og få dårlig samvittighet. :)

Endret av MagicCheeseball
Lenke til kommentar
Gå på facern og skriv følgende som statusmelding:

@(navnet hennes) er ei skikkelig fittehore! Hun har tilogmed (også kjører du på med den mest pinlige hemmeligheten hu har fortalt deg)!

EDIT: Da kommer hu sikkert.

Ikke vær latterlig. Det der er vel det dummeste og mest barnslige du kan gjøre.

Bedre å bare kutte kontakt.

Edit: Forreten, kreds til mellers som var smart nok til å lage en tråd og spørre om råd i denne situasjonen. Han fikk tips, møtte opp på stedet -- men det gjorde ikke henne. Du er et stykke bedre menneske.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gå på facern og skriv følgende som statusmelding:

@(navnet hennes) er ei skikkelig fittehore! Hun har tilogmed (også kjører du på med den mest pinlige hemmeligheten hu har fortalt deg)!

EDIT: Da kommer hu sikkert.

Ikke vær latterlig. Det der er vel det dummeste og mest barnslige du kan gjøre.

Bedre å bare kutte kontakt.

Hehe, det var en spøk da. Det håper jeg Mellers òg skjønte.

Hvis du virkelig vil kutte all kontakt kan det jo være en idé å låne en mobil for å ringe henne, se om hun tar den om det er fra et annet nummer.

Lenke til kommentar

Ufattelig dårlig gjort! Skulle nesten sendt henne regning for togbilletten, den hadde hun fortjent å betale :wee:

Neida, føler med deg Mellers, utrolig kjipt dette her! Hold hodet oppe og husk at det er utrolig mange andre bra jenter der ute! Du fortjener bedre enn hun her! :)

Lenke til kommentar
Hvis hun ikke møter opp nå, så ville jeg ha kutta all kontakt med henne, og driti i henne en liten stund. Ikke kontakt henne på noen måte i en uke, med mindre hu kontakter deg.

Støtter denne! Og hvis det går en uke uten at hun tar kontakt, glem henne fullstendig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...