Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt vanlige ting vel. "Å, gikk du på skole i Tønsberg? Kjente ei helt gææærn jente fra Tønsberg engang Du vil ikke tro...."

"Spiller du fotball på Voss? Haha, de suger ass" blabla.. om dere finner kjemien blir nok ikke prating noe problem.

Lenke til kommentar

Kjeks kan funke det. Er ikke alltid hva du snakker om som har noe å si på "kvaliteten" til samtalen, men ofte måten du utrykker deg på og kroppspråket. Slike rare samtaler trenger ikke bli sett på som rare og kjedelige, men kan lett vris til en morsom samtale. Det er iallefall mine erfaringer.

Lenke til kommentar

Hvor greide du å finne denne jenta? Er ofte mange tullinger på datingsider/sider der man kan bli kjent med folk har jeg hørt. Hadde prøvd å forsikre meg om at dette virkelig er den søte jenta jeg tror det er, før jeg hadde møtt henne, så man slipper å møte noen man ikke vil møte, om jeg var deg ;) Hvis hun aldri gidder å snakke med deg på cam, Skype eller over telefon, kan det jo kanskje være grunn til skepsis! Om det skulle være, eller bli tilfellet, kan du jo pønske ut noen lure spørsmål som kan avsløre et eventuelt troll :)

Hva anngår tema for samtale, er ikke det noe jeg hadde giddet å bekymre meg sånn for, det kommer nok av seg selv skal du se :) En teit samtale trenger ikke være teit, med en liten dose humor fikser du nok det. Eventuelt kan du jo fortelle noen spennende historier fra livet ditt, som gir deg litt "verdi". Vært på noen spennende reiser, gjort noe spessiellt, noen i familien din som er kjente/gjort noe stort, noen store planer, noe du er flink til? Fortell om det! Nesten alltid mulig å finne på noe kult å snakke om!

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Hvor greide du å finne denne jenta? Er ofte mange tullinger på datingsider/sider der man kan bli kjent med folk har jeg hørt. Hadde prøvd å forsikre meg om at dette virkelig er den søte jenta jeg tror det er, før jeg hadde møtt henne, så man slipper å møte noen man ikke vil møte, om jeg var deg ;) Hvis hun aldri gidder å snakke med deg på cam, Skype eller over telefon, kan det jo kanskje være grunn til skepsis! Om det skulle være, eller bli tilfellet, kan du jo pønske ut noen lure spørsmål som kan avsløre et eventuelt troll :)

Jeg møtte henne på en side som heter jippii, vet er det er en loka side, men har møtt ganske mange der faktisk. Jeg vet at hun ikke er en gammal pervo som sitter der og lurer meg. Fordi jeg har sett bilde av henne på face, msn og hun har sendt meg noen bilder som MMS på mobilen.

Har ikke fått spurt om cam enda, siden hun ikke har vært på MSN i det siste døgnet..

Lenke til kommentar
Hvis du har fått MMS, kan du jo sjekke nummeret, dessuten tørr ingen å gi opp nummeret hvis det er kødd av fare for store helseskader .

Som jeg har sagt i første tråd så har jeg hatt nr hennes nesten hele tiden... Har bare ikke sjekket det opp fordi jeg har fått svar og det er henne. Har ikke sjekket opp nr siden det mest sannynligvis er henne. Hvis det ikke er flere som er med på denne spøken da.

Lenke til kommentar
Nå vil flere av vennene hennes legge meg til på MSN..

What to do??

Skal jeg la dem legge meg til eller skal jeg ikke gjøre det?? :)

Bare å legge de til. De skal sikkert bare sjekke deg ut (ikke opp) :)

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...