Mokko Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hadde jeg vært deg hadde jeg gjort om det -tegnet til et -tegn og hoppet i taket over at det var "falsk alarm". EDIT: Hurra, innlegg nr 1227, som hvis du setter .com bak danner en finfin internettadresse. Endret 14. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Kjempebra at det var falsk alarm, da! Så da er det ready to go Lørdag? Endret 14. januar 2010 av malnor Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Kjempebra at det var falsk alarm, da!Så da er det ready to go Lørdag? Ja, det virker sånn. Men har lagt merke til en ting, når jeg snakker til henne så virker det litt som om hun bare svarer meg for å svare meg da, hvis dere skjønner. Det virker som hun gir fult f*** De siste dagene er det jeg som har startet så og si alle samtalene, hun bruker lenger og lenger tid på å svare osv. Jeg må vel tolke det dårlig antar jeg... Lenke til kommentar
Gjest Guest_T-man_* Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kjempebra at det var falsk alarm, da!Så da er det ready to go Lørdag? Ja, det virker sånn. Men har lagt merke til en ting, når jeg snakker til henne så virker det litt som om hun bare svarer meg for å svare meg da, hvis dere skjønner. Det virker som hun gir fult f*** De siste dagene er det jeg som har startet så og si alle samtalene, hun bruker lenger og lenger tid på å svare osv. Jeg må vel tolke det dårlig antar jeg... trenger ikke det det kan hende hun bare trenger litt fred, det kan feks. være noe leit hun går og tenker på Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Kjempebra at det var falsk alarm, da!Så da er det ready to go Lørdag? Ja, det virker sånn. Men har lagt merke til en ting, når jeg snakker til henne så virker det litt som om hun bare svarer meg for å svare meg da, hvis dere skjønner. Det virker som hun gir fult f*** De siste dagene er det jeg som har startet så og si alle samtalene, hun bruker lenger og lenger tid på å svare osv. Jeg må vel tolke det dårlig antar jeg... trenger ikke det det kan hende hun bare trenger litt fred, det kan feks. være noe leit hun går og tenker på Burde jeg spørre om det er noe i veien ? Blir alltid så glad når hun snakker til meg, men nå i det siste har jeg ikke samme følelse.. Har det noe med tonen hennes ?? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke mas på henne, gjør deg litt kostbar du óg. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke mas på henne, gjør deg litt kostbar du óg. Mener du at jeg ikke skal starte en samtale med henne? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kan jo være tante rød er på besøk også. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Kan jo være tante rød er på besøk også. Jeg følger virkelig ikke med her: tante rød??? Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hold deg til å sende en god-morgen-melding og en god-natt-melding. Resten får være opp til henne. La henne ta initiativet litt igjen. Dette går så bra atte! Lenke til kommentar
Kognitiv Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kan jo være tante rød er på besøk også. Jeg følger virkelig ikke med her: tante rød??? MENSEN. Videre, bør du nå virkelig slutte å prate til henne. Hold munn, gled deg til lørdag. Lenke til kommentar
Capcom Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) edit: ble for treig Endret 14. januar 2010 av Capcom Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg følger virkelig ikke med her: tante rød??? MENSEN. Lenke til kommentar
Gjest Guest_T-man_* Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kjempebra at det var falsk alarm, da!Så da er det ready to go Lørdag? Ja, det virker sånn. Men har lagt merke til en ting, når jeg snakker til henne så virker det litt som om hun bare svarer meg for å svare meg da, hvis dere skjønner. Det virker som hun gir fult f*** De siste dagene er det jeg som har startet så og si alle samtalene, hun bruker lenger og lenger tid på å svare osv. Jeg må vel tolke det dårlig antar jeg... trenger ikke det det kan hende hun bare trenger litt fred, det kan feks. være noe leit hun går og tenker på Burde jeg spørre om det er noe i veien ? Blir alltid så glad når hun snakker til meg, men nå i det siste har jeg ikke samme følelse.. Har det noe med tonen hennes ?? jeg synes ikke du burde masse på henne før hun kommer til deg , det samme har hendt med meg. men jeg bare fortsatte å sende sms og nå snakker vi aldri:( Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Hold deg til å sende en god-morgen-melding og en god-natt-melding. Resten får være opp til henne. La henne ta initiativet litt igjen. Dette går så bra atte! Bare det at hun ikke mottar de siden mobilen hennes er ødelagt Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Wow, det er utrolig overraskende at det er såpass mange Casanovas på dette forumet. Gjør det du føler er rett. Har du lyst til å snakke med henne synes jeg du skal gjøre det. Alt med måtehold selvfølgelig. Når du tar i mot råd på dette forumet synes jeg du skal ta i betraktning at de mest bastante ofte er 14 år gamle gamers. Bare et lite tips. Mokko: Faen ta deg. Lenke til kommentar
Kognitiv Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (...) Gjør det du føler er rett. Har du lyst til å snakke med henne synes jeg du skal gjøre det. Alt med måtehold selvfølgelig (...) Hør på bestemor! Det du føler er rett, - rettere blir det ikke. Tror faktisk ingen har sagt dette gjennom tråden, alle har vært så jævlig opptatte av å dele sine fantastiske historier. VÆR DEG SELV! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 (...) Gjør det du føler er rett. Har du lyst til å snakke med henne synes jeg du skal gjøre det. Alt med måtehold selvfølgelig (...) Hør på bestemor! Det du føler er rett, - rettere blir det ikke. Tror faktisk ingen har sagt dette gjennom tråden, alle har vært så jævlig opptatte av å dele sine fantastiske historier. VÆR DEG SELV! Ja, skal prøve å ikke spørre om flere råd her inne. Skal gjør det jeg tror er best Heretter blir det bare oppdateringer har jeg bestemt Takk for alle svar og tips jeg har fått gjennom denne tråden. Den har hjulpet meg masse, men som bestemor sier, vær deg selv.. Oppdateringer kommer når det har skjedd noe stort Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er fint mulig at dama bare er nervøs mtp. lørdagen, og derfor vegrer seg litt mot å ta kontakt. Dette finner du uansett fort nok ut. Mokko: Faen ta deg. Jeg oppfordret på ingen måte noen til å faktisk klikke seg inn på den siden, det var bare litt hyggelig info om en pen lenke. Og... Rick Astley ta deg. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg håper det går bra for deg Mellers, noe jeg ærlig talt tror det gjør. Mooko: Jeg digger faktisk den sangen, men popupene gjorde siden litt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg