livingman Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 tror det største problemet er sommerfuglene i magen og tøre og spøre gir gjerne bedre intrykk enn og ikke tøre og spøre any ways good luck!. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) husk kondom. Tviler på at det er nødvendig. Mellers er litt beskjeden av seg, så den ligger nok et stykke fram i tid. Det spørs da, om hun har lyst eller ikke tror det største problemet er sommerfuglene i magen og tøre og spøre gir gjerne bedre intrykk enn og ikke tøre og spøre any ways good luck!. Sitter med sommerfugler i mage hele tiden nå Vi har funnet ut at det blir kino, men har ikke valgt noen film enda Endret 13. januar 2010 av mellers Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vi har funnet ut at det blir kino, men har ikke valgt noen film enda Avatar vel. Perfekt film hvis du skal holde rundt henne. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Vi har funnet ut at det blir kino, men har ikke valgt noen film enda Avatar vel. Perfekt film hvis du skal holde rundt henne. Ble Avatar til slutt ja Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvis dere sitter foran meg og deler spytt, så blir jeg veldig sint! Jeg skal se den kl 1330. Pick another time! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Hvis dere sitter foran meg og deler spytt, så blir jeg veldig sint!Jeg skal se den kl 1330. Pick another time! hahah Vi skal ikke så tidlig Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg kan forresten nevne at vi tilbrakte 14 timer i senga her hos meg i natt og at Facebook-status er oppdatert. Gled deg, mellers! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg kan forresten nevne at vi tilbrakte 14 timer i senga her hos meg i natt og at Facebook-status er oppdatert. Gled deg, mellers! Good 4 you Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har ikke vært innpå på et par dager. Gledet meg til å lese om alt som hadde skjedd, men den gang ei... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Har ikke vært innpå på et par dager. Gledet meg til å lese om alt som hadde skjedd, men den gang ei... Nei, det har ikke vært noe møte i dag, siden broren hennes skulle opereres i går og hun måtte være der i dag også Men vi fant ut av vi skulle ta det igjen på Lørdag, da turer jeg inn til Oslo, møter henne og drar på kino for å se på Avatar Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Og dette vil hu osv ? ikke hinta om noe som kan forhindre det eller noe ? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Og dette vil hu osv ? ikke hinta om noe som kan forhindre det eller noe ? Ja det virket sånn.. Merket ikke noe om at hun ikke ville det.. Jeg spurte også om hun ville dette og det ville hun Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Bør forresten bestille billetter på forhånd til Avatar over internett. Var helt full kinosal på Ringen da vi var der lørdag. Toersofaene på Ringen er en schlager. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Bør forresten bestille billetter på forhånd til Avatar over internett. Var helt full kinosal på Ringen da vi var der lørdag. Toersofaene på Ringen er en schlager. Men hvis det ikke er flere bilettet igjen, kan vi jo altids finne på noe annet Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 ... Jeg blir nesten litt oppgitt, sånne ting er det kanskje..Hmm lurt, og hør her dere får garantert ikke plass ilag om det er billetter igjen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 ... Jeg blir nesten litt oppgitt, sånne ting er det kanskje..Hmm lurt, og hør her dere får garantert ikke plass ilag om det er billetter igjen. Hvis vi ikke får plass sammen gidder vi jo ikke! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du planlegger alt for dårlig. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Du planlegger alt for dårlig. Jeg vet det, men vi ble enige om at vi ikke skulle forhåndsbestille i tilfelle noen av oss ikke kunne komme. Noe jeg håper ikke skjer! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har en magefølelse som sier at noe vil hindre dere fra i å møtes. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har en magefølelse som sier at noe vil hindre dere fra i å møtes. Du har vel det.. Jeg håper dette går veien nå Hun har sagt til meg både i tlf, MSN og SMS at hun gleder seg. Kan være falskt, men tviler på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg