Skogsraa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Si du er forelsket. Da kan ingen nekte deg det. Sitte å høre på uinteressante samtaler og drikke kaffe er en dårlig unnskyldning for å tilbringe kvelden i Oslo med ei nydelig jente. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) JAAAA!!!! jeg fikk lov Har fortsatt ikke sagt noe men de skiftet mening De sa at hvis jeg ikke hadde lyst så kunne de ikke tvinge meg osv Så da blir det hele kvelden med henne Skogsraa: Grattis med ditt 666 innlegg her Endret 12. januar 2010 av mellers Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kan komme med en liten oppdatering her. Jeg spiste jo og så Avatar med ei jente jeg hadde prata et par dager med på MSN på lørdag. Hu var her hos meg nå i hele kveld i mangfoldige timer, og vi hadde det fantastisk. Hu kommer hit i mårra kveld og. Hadde aldri trodd det skulle funke så bra med en person jeg møtte på internett. Men jeg vil helst bli bedre kjent med henne Så tar henne med et sted der man ikke sitter stille og ikke snakker. Har hørt at Avatar varer i 3 timer elns? Men om ting klaffer på lørdag så kan det vel være et alternativ å stikke på Avatar med henne før den går ut av kinoprogrammet (om ikke hun har sett den allerede, selvsagt)? Man bør absolutt få med seg den på kino (i 3D), og gjerne sammen med en jente man kan holde litt på. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 JAAAA!!!! jeg fikk lov Har fortsatt ikke sagt noe men de skiftet mening De sa at hvis jeg ikke hadde lyst så kunne de ikke tvinge meg osv Så da blir det hele kvelden med henne Skogsraa: Grattis med ditt 666 innlegg her Wooohooo!! Må si jeg er utrolig spent på dine vegne! Gleder meg til lørdagskvelden når du (forhåpentligvis) gir ett resume av stevnemøte! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 JAAAA!!!! jeg fikk lov Har fortsatt ikke sagt noe men de skiftet mening De sa at hvis jeg ikke hadde lyst så kunne de ikke tvinge meg osv Så da blir det hele kvelden med henne Skogsraa: Grattis med ditt 666 innlegg her Wooohooo!! Må si jeg er utrolig spent på dine vegne! Gleder meg til lørdagskvelden når du (forhåpentligvis) gir ett resume av stevnemøte! Jeg er selv spent på hva Lørdagen vil bringe. Skal prøve å huske å skrive her på lørdag Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 JAAAA!!!! jeg fikk lov Har fortsatt ikke sagt noe men de skiftet mening De sa at hvis jeg ikke hadde lyst så kunne de ikke tvinge meg osv Så da blir det hele kvelden med henne Skogsraa: Grattis med ditt 666 innlegg her Gratulerer! Sent på lørdagskveld forventer jeg et 3-4 siders rapportinnlegg. Alt skal beskrives til minste detalj. Hva dere gjorde, hvor dere var, hva dere sa, hvordan hun så ut, etc. Takk for det! Merket ikke at jeg hadde 666 innlegg selv. Feires med å høre på Drep De Kristne av bandet Troll. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 JAAAA!!!! jeg fikk lov Har fortsatt ikke sagt noe men de skiftet mening De sa at hvis jeg ikke hadde lyst så kunne de ikke tvinge meg osv Så da blir det hele kvelden med henne Skogsraa: Grattis med ditt 666 innlegg her Gratulerer! Sent på lørdagskveld forventer jeg et 3-4 siders rapportinnlegg. Alt skal beskrives til minste detalj. Hva dere gjorde, hvor dere var, hva dere sa, hvordan hun så ut, etc. Takk for det! Merket ikke at jeg hadde 666 innlegg selv. Feires med å høre på Drep De Kristne av bandet Troll. Ja, du gjør vel det Skal beskrive så godt jeg kan Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 JAAAA!!!! jeg fikk lov Har fortsatt ikke sagt noe men de skiftet mening De sa at hvis jeg ikke hadde lyst så kunne de ikke tvinge meg osv Så da blir det hele kvelden med henne Skogsraa: Grattis med ditt 666 innlegg her Wooohooo!! Må si jeg er utrolig spent på dine vegne! Gleder meg til lørdagskvelden når du (forhåpentligvis) gir ett resume av stevnemøte! Hehe, gleder meg faktisk veldig selv til å se hvordan dette går. Jeg er positiv! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 JAAAA!!!! jeg fikk lov Har fortsatt ikke sagt noe men de skiftet mening De sa at hvis jeg ikke hadde lyst så kunne de ikke tvinge meg osv Så da blir det hele kvelden med henne Skogsraa: Grattis med ditt 666 innlegg her Wooohooo!! Må si jeg er utrolig spent på dine vegne! Gleder meg til lørdagskvelden når du (forhåpentligvis) gir ett resume av stevnemøte! Hehe, gleder meg faktisk veldig selv til å se hvordan dette går. Jeg er positiv! Glad for å lese at noen tror dette kommer til å gå veien Lenke til kommentar
Kognitiv Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Mye ymse her.. Et par punkter du må forstå.. #1: Jenta er ikke et vitenskapsprosjekt. Vanlig logikk kan bare brennes, hun reagerer på sin helt unike måte på alt du sier og gjør. MAO, alle spådommer her er 98,5% verdiløse. #2: Hun opptrer veldig greit med deg, - men mener hun det hun sier? Du vil aldri vite det, - før du møter henne. Går også ut i fra at første møtet, slik som du beskriver deg selv og dine egenskaper, blir relativt kleint - relativt sett. #3: Hvorfor opptre så inn i det helvete pysete? Du er 16 år gammel, du er gammel nok til å ha sex, en fundamental del av et forhold etterhvert. Det forventes av deg at du kan vise en viss kreativitet og reflektiv egenskap uten å ha en haug med dassruller i hendene (les: posterne i dette topic, no offense, men use&throw ) TIPS er alltid greit, men vet du hva som er så slående spesielt med TIPS? Det er synonymt med råd. Råd er, som vi alle vet, et forslag på en alternativ virkelighet. MAO så er det ditt valg om denne greinen av alternativ virkelighet erstatter greinen produsert av det naturlige element - kaos. Mennesket kan ikke påtvinge sin meningsløse struktur i en verden av kaos. Det blir som å kaste jern i sjøen. Naturen skaper balanse, i en hver sak, uansett, til en hver tid. Ubalanserer man en allerede ustabil ligning med kraftige faktorer, blir det gøy. Vi kan trekke tråder hit, men i mindre grad. Poenget med dette avsnittet blir da å opplyse deg om det slående tilfeldige i slike ting, - ingen fasit svar, du har ingenting. DU ER PÅ EGENHÅND. Hva tror du jenta vil gjøre om hun finner ut at hun har forelsket seg i en av dassrullene her inne? For at noe slikt virkelig skal funke, må du VIRKELIG ville det. Du må gi full pinne og litt til. Takk for meg, skål og god kveld. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fuck lørdag! Ta toget til Oslo, kjøp kinobilletter til en random film, overrask henne på døra, ta taxi til byen, gjerne klin allerede i taxien, se første halvdel av filmen, forlat kinosalen når kinofunksjonæren klager og sier at det ikke er lov med seksuell aktivitet i kinosalen, book inn på et hotell med utsikt, gi henne vill sex, våkn opp neste dag med et smil om munnen og legg igjen en lapp hvor du skriver at du måtte stikke for å rekke skolen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Les innlegget til Kognitiv du : p Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Mye ymse her.. Et par punkter du må forstå.. #1: Jenta er ikke et vitenskapsprosjekt. Vanlig logikk kan bare brennes, hun reagerer på sin helt unike måte på alt du sier og gjør. MAO, alle spådommer her er 98,5% verdiløse. #2: Hun opptrer veldig greit med deg, - men mener hun det hun sier? Du vil aldri vite det, - før du møter henne. Går også ut i fra at første møtet, slik som du beskriver deg selv og dine egenskaper, blir relativt kleint - relativt sett. #3: Hvorfor opptre så inn i det helvete pysete? Du er 16 år gammel, du er gammel nok til å ha sex, en fundamental del av et forhold etterhvert. Det forventes av deg at du kan vise en viss kreativitet og reflektiv egenskap uten å ha en haug med dassruller i hendene (les: posterne i dette topic, no offense, men use&throw ) TIPS er alltid greit, men vet du hva som er så slående spesielt med TIPS? Det er synonymt med råd. Råd er, som vi alle vet, et forslag på en alternativ virkelighet. MAO så er det ditt valg om denne greinen av alternativ virkelighet erstatter greinen produsert av det naturlige element - kaos. Mennesket kan ikke påtvinge sin meningsløse struktur i en verden av kaos. Det blir som å kaste jern i sjøen. Naturen skaper balanse, i en hver sak, uansett, til en hver tid. Ubalanserer man en allerede ustabil ligning med kraftige faktorer, blir det gøy. Vi kan trekke tråder hit, men i mindre grad. Poenget med dette avsnittet blir da å opplyse deg om det slående tilfeldige i slike ting, - ingen fasit svar, du har ingenting. DU ER PÅ EGENHÅND. Hva tror du jenta vil gjøre om hun finner ut at hun har forelsket seg i en av dassrullene her inne? For at noe slikt virkelig skal funke, må du VIRKELIG ville det. Du må gi full pinne og litt til. Takk for meg, skål og god kveld. Vet at jeg er på egenhånd, men måtte bare forhøre meg om hva jeg burde gjøre. Jeg har jo da snakket mye med henne som jeg ikke har skrevet her av visse årsaker. Grunnen til at jeg opptrer litt pysete er fordi jeg er veldig beskjeden av meg, noe jeg har nevnt opptil flere ganger i denne tråden. Nå bare gleder jeg meg til Lørdag, så får jeg ta det derfra PS: Vil nok engang takke alle for tipsene jeg har fått her Det har hjulpet masse Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nja må du huske det at når du treffer a så oppfør deg på en helt annen måte liksom, vis at du er beskjeden og nesten ikke tørr og være med 'a så er det over og ut Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nja må du huske det at når du treffer a så oppfør deg på en helt annen måte liksom, vis at du er beskjeden og nesten ikke tørr og være med 'a så er det over og ut Les innlegget til Kognitiv, du Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Nja må du huske det at når du treffer a så oppfør deg på en helt annen måte liksom, vis at du er beskjeden og nesten ikke tørr og være med 'a så er det over og ut Les innlegget til Kognitiv, du Jeg har lest det flere ganger, jeg har til og med svart på det her inne.. Se s. 15 Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 husk kondom. Tviler på at det er nødvendig. Mellers er litt beskjeden av seg, så den ligger nok et stykke fram i tid. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nja må du huske det at når du treffer a så oppfør deg på en helt annen måte liksom, vis at du er beskjeden og nesten ikke tørr og være med 'a så er det over og ut Les innlegget til Kognitiv, du Jeg har lest det flere ganger, jeg har til og med svart på det her inne.. Se s. 15 Var siktet til Quakecry Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Var min mening det. Irrelevant at han skreiv noe lignende da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg