eskhyo Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hehe, vi hang jo ut lenge før og etterpå, så varke noe problem det, mellers. Det skaper et bånd å la jenta oppleve en følelsesmessig reise sammen med deg, samme om det er film eller whatever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 I say stick to the plan, det var hun som ville møtes på lørdag, var det ikke? Ja, da venter du til da. Det er ikke SÅ lenge til. Hvis det hadde vært så viktig å møtes før så hadde hun nok sagt i fra om det. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 I say stick to the plan, det var hun som ville møtes på lørdag, var det ikke? Ja, da venter du til da. Det er ikke SÅ lenge til. Hvis det hadde vært så viktig å møtes før så hadde hun nok sagt i fra om det. Var hun som spurte om jeg kunne på Lørdag, jeg sa ja. Men må være tilbake før 6 siden jeg skal i en bursdag. Så vi skal møtes på dagen en gang Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Gi f i bursdagen, bruk dagen på henne ! tross alt første "date" Endret 12. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kan hende det er noen i familien, da. Foreldrene tvinger vel stakkaren. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Kan hende det er noen i familien, da. Foreldrene tvinger vel stakkaren. Ja, dessverre Så jeg må gå selvom jeg ikke har lyst Har heller lyst til å møte henne Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva er vel noen kjedelige slektninger du treffer hele tiden mot ei veldig søt jente du er forelsket i? Dette blir jo ikke den ene gangen(FORHÅPENTLIGVIS!) at dere treffes. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Enig, dem har bursdag vært år, og dem ser du hele tiden. Dem blir neppe skuffet. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Hva er vel noen kjedelige slektninger du treffer hele tiden mot ei veldig søt jente du er forelsket i? Dette blir jo ikke den ene gangen(FORHÅPENTLIGVIS!) at dere treffes. Helt enig, har virkelig mer lyst til å være med henne enn i et kjedelig bursdagselskap Men kan ikke lure meg unna Får håpe det ikke er siste gang jeg får møte henne Enig, dem har bursdag vært år, og dem ser du hele tiden. Dem blir neppe skuffet. Kan dessverre ikke lure meg unna Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Siden de drar 6 på kvelden bor de jo ikke langt unna heller. Han kan si at det ikke passer og ta seg en tur innom på kaffe søndags formiddag. Jenter prioriteres alltid foran kjedelige bursdagsselskap. Man skal jo tross alt finne seg ei kjerring å tilbringe livet med. Man skal ikke leve i bursdagsselskap hele livet. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Kan jo spørre henne om hun vil møte meg på Søndag også da Da kan jeg være der lenge Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ikke noe særlig i Oslo siden alt er stengt. Da bør du jo besøke hun eller motsatt, noe som jeg ikke vet om alle foreldre ville satt pris på. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Hun sa at hun var ledig til uka også da.. Kan liksom ikke droppe bursdagen Får ikke lov til det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har du i det hele tatt fortalt foreldra dine om jenta ? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Har du i det hele tatt fortalt foreldra dine om jenta ? Slike ting kommer etterhvert Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da er det ikke rart du ikke får lov å slippe. Du har jo ikke engang spurt. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Da er det ikke rart du ikke får lov å slippe. Du har jo ikke engang spurt. Har jo sagt at jeg ikke har lyst til å være med da.. Har også sagt at jeg skal til Oslo, men ikke med hvem.. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 "Nå, har du gjort noe spennende idag?" "Ja, jeg har møtt ei jente jeg har chattet med i en måned i Oslo." Kan bli litt mye. Fortell om det først. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis du nevner at det er pga henne får du nok lov. Ikke kom med unnskyldninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg