Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

I say stick to the plan, det var hun som ville møtes på lørdag, var det ikke? Ja, da venter du til da. Det er ikke SÅ lenge til. Hvis det hadde vært så viktig å møtes før så hadde hun nok sagt i fra om det.

Lenke til kommentar
I say stick to the plan, det var hun som ville møtes på lørdag, var det ikke? Ja, da venter du til da. Det er ikke SÅ lenge til. Hvis det hadde vært så viktig å møtes før så hadde hun nok sagt i fra om det.

Var hun som spurte om jeg kunne på Lørdag, jeg sa ja. Men må være tilbake før 6 siden jeg skal i en bursdag. Så vi skal møtes på dagen en gang :)

Lenke til kommentar
Hva er vel noen kjedelige slektninger du treffer hele tiden mot ei veldig søt jente du er forelsket i? Dette blir jo ikke den ene gangen(FORHÅPENTLIGVIS!) at dere treffes.

Helt enig, har virkelig mer lyst til å være med henne enn i et kjedelig bursdagselskap :( Men kan ikke lure meg unna :( Får håpe det ikke er siste gang jeg får møte henne :)

Enig, dem har bursdag vært år, og dem ser du hele tiden. Dem blir neppe skuffet.

Kan dessverre ikke lure meg unna :(

Lenke til kommentar

Siden de drar 6 på kvelden bor de jo ikke langt unna heller. Han kan si at det ikke passer og ta seg en tur innom på kaffe søndags formiddag.

Jenter prioriteres alltid foran kjedelige bursdagsselskap. Man skal jo tross alt finne seg ei kjerring å tilbringe livet med. Man skal ikke leve i bursdagsselskap hele livet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...