Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjeften CypheroN. Det er ikke nedlatende, en må faktisk tåle og få høre litt, livet er ikke en dans på roser kjære deg ;) Hadde jeg vært hu hadde jeg satt pris på om du hadde vært litt mer tja "villig" til og ta intiativ, ikke mase eller noe. Eller du maser ikke, men fortsetter det slik vil jeg vedde på at hu finner seg en annen gutt. Fort deg før det er for sent.

Lenke til kommentar
Kjeften CypheroN. Det er ikke nedlatende, en må faktisk tåle og få høre litt, livet er ikke en dans på roser kjære deg ;) Hadde jeg vært hu hadde jeg satt pris på om du hadde vært litt mer tja "villig" til og ta intiativ, ikke mase eller noe. Eller du maser ikke, men fortsetter det slik vil jeg vedde på at hu finner seg en annen gutt. Fort deg før det er for sent.

Hvis han må forte seg før hun finner en annen, er ikke jenta noe å samle på uansett. Da vil jo hun rote med noen andre bare han er borte en helg, etc.

Lenke til kommentar

Jeg skal si meg enig med at jeg ikke har gjort alt på engang, men så skrev jeg tidligere i denne tråden at jeg er ganske så beskjeden av meg.. Det er derfor det har tatt litt tid. Jeg synes jeg har tatt mye intiativ, det var jeg som kontaktet henne for første gang, jeg som spurte om MSN adresse, jeg som spurte om tlf nr (tror jeg), jeg som spurte om vi skulle møtes, jeg som ringte først og jeg nevner i fleng.

Hun har sagt et titals ganger at hun vil ha meg og ingen andre, at hun ikke vil være på det dumme sykehuset og vil heller være med meg, men det går ikke. Hun har også sagt at jeg MÅ sende henne minst 4 SMS pr dag, noe jeg har gjort, men alle har ikke kommet igjennom :( Så jeg synes jeg har tatt ganske mye intiativ her altså!

PS: tusen takk for støtten CypheroN :D

Endret av mellers
Lenke til kommentar

Mellers, la meg gi deg et godt råd: Gi f*** i Quakecry. Jenta di virker så gira etter deg at jeg tviler på at du behøver å raska på som han sier. Du kan kanskje vise litt mer initiativ, men jeg har stor respekt for at du er litt sjenert av deg. Vil anbefale å besøke henne på sykehuset, men om du ikke tør er det helt greit å vente til lørdagen. Du har det jo ikke travelt.

Lenke til kommentar
Mellers, la meg gi deg et godt råd: Gi f*** i Quakecry. Jenta di virker så gira etter deg at jeg tviler på at du behøver å raska på som han sier. Du kan kanskje vise litt mer initiativ, men jeg har stor respekt for at du er litt sjenert av deg. Vil anbefale å besøke henne på sykehuset, men om du ikke tør er det helt greit å vente til lørdagen. Du har det jo ikke travelt.

Tenkte jeg skulle spørre etterpå :) Vet jeg drar ting, men som sagt er jeg veldig beskjeden og vil ikke trenge meg på henne. Tror ikke jeg har dårlig tid ang. dette :D

Hvor langt fra hverandre bor dere egentlig, sånn ca?

Står kanskje et sted i tråden her, men gidder ikke sjekke.^^

Vi bor sånn ca. 40 - 45 min med tog unna hverandre :) Så er ikke noen stor hindring :)

Lenke til kommentar

Nå aner du jo faktisk ingen ting om hva de har snakket om og sånn, og ifølge trådstarter har de pratet mye sammen over SMS, MSN etc. Han har faktisk tatt initiativ til å møte jenta om noen få dager, og dette synes jeg er kjempegodt gjort av ham. Det er ikke bare-bare når man bor 45 min fra hverandre med tog, det er liksom ikke så veldig lett og "bare stikke bortom" heller. Når man har avtalt et aller første møte synes jeg fort det kan bli litt dumt å begynne å "mase" om å komme bort tidligere osv, han er jo faktisk ikke kjæresten henne heller - ennå.

Lenke til kommentar
Spurte om jeg skulle holde henne med selskap på sykehuset, hun ville men ikke faren hennes :( Så da får det bli til Lørdag :D

Klart han ikke vil det når du er en fyr hun har kommet i kontakt med over internett og aldri møtt før! :p

Bare ta tida til hjelp og vent til lørdag, venter selv på en date på lørdag såe! ^^

Lenke til kommentar

Nå aner du jo faktisk ingen ting om hva de har snakket om og sånn, og ifølge trådstarter har de pratet mye sammen over SMS, MSN etc. Han har faktisk tatt initiativ til å møte jenta om noen få dager, og dette synes jeg er kjempegodt gjort av ham. Det er ikke bare-bare når man bor 45 min fra hverandre med tog, det er liksom ikke så veldig lett og "bare stikke bortom" heller. Når man har avtalt et aller første møte synes jeg fort det kan bli litt dumt å begynne å "mase" om å komme bort tidligere osv, han er jo faktisk ikke kjæresten henne heller - ennå.

Altså det er ikke noe problem for meg å sette meg på et tog i 45 min.. Er vant til å reise såpass langt siden skolen min ligger et stykke unna.

Spurte om jeg skulle holde henne med selskap på sykehuset, hun ville men ikke faren hennes :( Så da får det bli til Lørdag :D

Klart han ikke vil det når du er en fyr hun har kommet i kontakt med over internett og aldri møtt før! :p

Bare ta tida til hjelp og vent til lørdag, venter selv på en date på lørdag såe! ^^

Skjønner det :) Får heller håpe at hun vil møte meg på Lørdag :) Du får ha lykke til med daten din da :D

Lenke til kommentar

Kan komme med en liten oppdatering her. Jeg spiste jo og så Avatar med ei jente jeg hadde prata et par dager med på MSN på lørdag. Hu var her hos meg nå i hele kveld i mangfoldige timer, og vi hadde det fantastisk. Hu kommer hit i mårra kveld og. Hadde aldri trodd det skulle funke så bra med en person jeg møtte på internett.

Lenke til kommentar
Hvis hun kommer over tråden vedder jeg på at hun gjør oppstyr grunnet avataren til Mellers, ikke innholdet i tråden.

Nå herregud.. Tror ikke hun bryr seg :D

Men for all del, håper alt går bra og at det blir et par av dere; )

Ja, håper det går bra :)

Kan komme med en liten oppdatering her. Jeg spiste jo og så Avatar med ei jente jeg hadde prata et par dager med på MSN på lørdag. Hu var her hos meg nå i hele kveld i mangfoldige timer, og vi hadde det fantastisk. Hu kommer hit i mårra kveld og. Hadde aldri trodd det skulle funke så bra med en person jeg møtte på internett.

Men jeg vil helst bli bedre kjent med henne :) Så tar henne med et sted der man ikke sitter stille og ikke snakker. Har hørt at Avatar varer i 3 timer elns? :)

Som sakt Go Mellers, bare å glede deg til lørdag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...