eskhyo Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Utvikler seg til en liten kjærlighetsnovelle, dette her. Håper du fortsetter å oppdatere Mellers! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 skal oppdatere dere så fort noe skjer Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Nå er det ikke sikkert at hun kan møte meg på Onsdag, siden broren hennes skal opereres i morgen og hun måtte være på sykehuset sammen med han Så jeg sa at det gikk greit og at vi kunne ta det en annen dag Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 spør om du kan stikke å besøke de på sykehuset da vell? xD Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg vil ikke presse meg sånn på.. Men en god tanke.. Jeg tror vi tar det en annen dag jeg Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Lykke til på onsdagen! . Dette minner meg om at jeg egentlig savner å ha den følelsen du har nå! Det er noe av det beste som finnes . Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Lykke til på onsdagen! . Dette minner meg om at jeg egentlig savner å ha den følelsen du har nå! Det er noe av det beste som finnes . Ser ikke ut som at det kommer til å skje noe på Onsdag Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det blir litt suspekt med alt det tullet med mobilen hennes og nå broren. Jeg tror på at hun funs, ja, men kanskje hun enten er for redd til å treffe deg eller har spøkt med deg om hele greia. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er nok litt skeptisk til denne jenta nå jeg også. Hvis hu virkelig ville møte deg, tror jeg hu hadde prøvd litt mer enn dette. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva var det jeg sa dere Men neida, da var jeg så negativ atte. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det blir litt for mange "tilfeldigheter" å fordøye. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Det blir litt suspekt med alt det tullet med mobilen hennes og nå broren. Jeg tror på at hun funs, ja, men kanskje hun enten er for redd til å treffe deg eller har spøkt med deg om hele greia. Men de meldingene hun får svarer hun på med engang.. Så det er tydeligvis noe feil. Hun skrev på face at hun skal på sykehuset osv. de neste dagene. Edit: Det kan hende at hun fikk møte meg på Onsdag Så får bare vente å se hva som skjer Endret 11. januar 2010 av mellers Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nja, men dette viste hun hele tiden Så la hun "treffet" til da slik at hun kan bruke det som unnskyldning for og ikke å treffe deg ; ) Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det kan godt hende alt er sant, ja. Jeg syns bare du bør bli en smule mistenksom med tanke på alle tingene som har hindret dere. Så mye pleier ikke å gå galt til vanlig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva var det jeg sa dere Men neida, da var jeg så negativ atte. Mhm, og du har fortsatt feil. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har jeg ikke. Jeg sa at på onsdag vil det sikkert komme noe i veien som gjør at dem ikke kan møtes og hipp hoy og tjohey. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har jeg ikke. Jeg sa at på onsdag vil det sikkert komme noe i veien som gjør at dem ikke kan møtes og hipp hoy og tjohey. Trodde du mente da du sa at det alt var bare tull. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg fant ut feilen til det med at hun ikke har mottat SMS'ene mine.. Var bare noen tegn foran nr hennes som jeg ikke hadde sett Så det er derfor noen mld har kommet frem og noen som ikke har det. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 vær alikevell skeptisk til hun helt til du har møtt henne in real life! er kjipt om du tror hun er ekte, så viser det seg at hun gir f i deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg