CypheroN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tommel opp for Mellers. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hun logget av MSN, jeg tok motet og ringte henne for å si natta. Hun tok telefonen Jeg ønsket henne god natt, og hun hadde verdens søteste stemme Så hærlig!!! Gleder meg til å høre hvordan dette utvikler seg! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Gratulerer! Venter i spenning... Hva snakket dere om? Endret 10. januar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Mellers er da ikke troll. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hun logget av MSN, jeg tok motet og ringte henne for å si natta. Hun tok telefonen Jeg ønsket henne god natt, og hun hadde verdens søteste stemme Der ser du, no big deal. Nå, keep up the good work, og du har henne til sengs på første date. /spøk. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Denne tråden dukker nok opp i brylluppet deres. Du er så eid når hun kommer over denne tråden. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hehe, hørres bra ut dette Lykke til videre! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Denne tråden dukker nok opp i brylluppet deres. Du er så eid når hun kommer over denne tråden. haha da ryker forholdet dems rett i dass tenker jeg! xD Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Denne tråden dukker nok opp i brylluppet deres. Du er så eid når hun kommer over denne tråden. Haha, skulle likt å sett uttrykket hennes da! Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hun burde da takle det relativt greit om hun ser denne tråden? Ingen grunn til å overreagere siden han trengte råd for å gå frem best mulig og ikke ødelegge noe han ville få. Eneste han har sagt om henne er at hun har verdens søteste stemme, er det ikke? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det var bare tull, men ja den hadde vel vært positiv. Hadde jeg vært hun hadde jeg registrert meg og postet forslag her til hva han skulle gjøre . Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Det var bare tull, men ja den hadde vel vært positiv. Hadde jeg vært hun hadde jeg registrert meg og postet forslag her til hva han skulle gjøre . Hva om hun allerede har gjort det? Hun kan jo være en av de som har posta forslag her. OnT: Hva var det dere prata om på telefonen egentlig? Blei litt nyskjerrig. Regner med det vare mer enn bare "natta" - *legge på* Endret 10. januar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Innlegg som brøt med regler for gjesteposting er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hørte ut som du er en heldig type som har funnet ei jente du liker. Du får ha lykke til på onsdagen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Det var bare tull, men ja den hadde vel vært positiv. Hadde jeg vært hun hadde jeg registrert meg og postet forslag her til hva han skulle gjøre . Hva om hun allerede har gjort det? Hun kan jo være en av de som har posta forslag her. OnT: Hva var det dere prata om på telefonen egentlig? Blei litt nyskjerrig. Regner med det vare mer enn bare "natta" - *legge på* vi snakket om at vi begge gledet oss til onsdag så spurte hun hvorfor jeg ringte og da sa jeg at jeg ringte for si natta og for å høre den søte stemmen din leser ar dere spøker om at hun kommer over denne tråden, men det gjør meg ingenting fordi da bare sier jeg at jeg ikke visste hvordan jeg skulle gå frem Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 leser ar dere spøker om at hun kommer over denne tråden, men det gjør meg ingenting fordi da bare sier jeg at jeg ikke visste hvordan jeg skulle gå frem Finfin innstilling der, Mellers Er jo ikke noe problem i å spørre om hjelp. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 skjønner ikke hva som er problemet med å spørre om litt hjelp Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er ikke noe problem det Det går bra dette her. Ser ut som du har alt under kontroll. Blir spennende å høre hva som skjedde på onsdagen Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 gleder meg selv til onsdag hun har sagt dertil meg flere ganger at hun gleder seg uten at jeg har sagt noe Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Du får ha lykke til. Jeg har stor tro på dette forholdet deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg