Colado Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei, når jeg sender meldinger med mobilen min så går det ikke. Kommer bare feilmelding. Jeg tror nummeret til Mobilsvarnummer er feil. Men hva er det riktige? Kan det være noe annet kansje? Da denne mobilen er splitter ny, hadde samme problemet med den gamle Takk for hjelp PS. Visste ikke hvor jeg skulle poste det :S Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei, når jeg sender meldinger med mobilen min så går det ikke. Kommer bare feilmelding. Jeg tror nummeret til Mobilsvarnummer er feil. Men hva er det riktige? Kan det være noe annet kansje? Da denne mobilen er splitter ny, hadde samme problemet med den gamle Takk for hjelp PS. Visste ikke hvor jeg skulle poste det :S Hva er din operatør? gå inn på hjemmesiden dems og les Lenke til kommentar
Colado Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Har Netcome kort og kontant greier. Fant ikke noe på siden tror jeg. Kan være jeg er blind da. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Sms sentralen til netcom +4792001000 Mobilsvarnummer. Netcom: 921 00 000 Endret 4. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
Colado Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Fant feilen nå. Blandet Mobilsvar nummeret og Sms sentralen. Takk for hjelpa =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå