Gå til innhold

Fransk merke "Enjoy"


Anbefalte innlegg

Kona mi var å skulle kjøpe en frakk/lang jakke i dag. Dessverre var alle utsolgt. Ekspeditøren mente det ville være vanskelig å finne en slik jakke, men jeg prøver.

 

Merket er oppgitt til å være "Enjoy" og fransk. Jakken var sort med sølvknapper og grå pynt langs sidene..... Jeg har googlet etter denne produsenten, men finner ikke.....

 

Vet noen av dere om en forhandler i Norge, evt. nettadresse til dem i frankrike?

 

Takker og bukker MASSE om det er noen som kan hjelpe! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den butikken kona di var hatt denne jakken i butikk, eller var det et forslag bare fra ekspeditøren?

 

Om det første er tilfellet bør det ikke være vansklig å få navn og tlf på de som har agenturet på dette merket i Norge slik at de kan hjelpe deg videre.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar
Har den butikken kona di var hatt denne jakken i butikk, eller var det et forslag bare fra ekspeditøren?

 

Om det første er tilfellet bør det ikke være vansklig å få navn og tlf på de som har agenturet på dette merket i Norge slik at de kan hjelpe deg videre.

 

Ja, de har hatt den inne..... Kona har ventet på at denne jakken, vel det var 2 forskjellige, skulle komme på salg. Vi var der for 2 timer siden. Da hadde de 3 stk. med 70% avslag... Av en eller annen grunn ville hun "tenke" på det.... enna hun har tenkt i ukesvis.... Så da hun kom å skulle kjøpe, var de utsolgt.....

 

Jeg ringte butikken, men hun kunne bare gi meg merket, ikke importør.... Kanskje jeg må vente til sjefen kommer på jobb og spørre henne....

 

Men takk... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...