Raixon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Eg har ein Acer Aspire 6920, eg veit det ikkje akkurat e gamer pc, men i starten kjørte eg css uten hakking i flere timer. nå etter eitt år hakker eg etter 5 min som sagt. det er også på andre spill som wc3,aoe osv. Kjører også Call of Duty Modern Warfare 2 i 5 min heilt fint så begynner det og å lagge, eg kan kjøre det på høgeste settings eller laveste, begynner etter 5 min uansett ka kan det komme av? har pøvd reformatere, oppdatere drivere til skjermkort og prosessor. specs: Intel core duo 2 CPU T5750 2.00Ghz 3 Gb ram Nvidia GeForce 9500M Gs vista 32-bit Endret 4. januar 2010 av Raixon Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Den trenger muligens litt ny kjølepasta og støvrensing. Det kan hende den [throttler]. Lenke til kommentar
Raixon Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Den trenger muligens litt ny kjølepasta og støvrensing. Det kan hende den [throttler]. [throttler]?? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er når prosessoren blir for varm, da går prosessoren i en beskyttelses modus, mye lavere frekvens og spenning, for å forhindre at den blir så varm at den blir ustabil og du mister data. Viss du prøver å få mest mulig støv ut av viften og kjøleribben kan det hende at det går bedre. Lenke til kommentar
Raixon Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Det er når prosessoren blir for varm, da går prosessoren i en beskyttelses modus, mye lavere frekvens og spenning, for å forhindre at den blir så varm at den blir ustabil og du mister data. Viss du prøver å få mest mulig støv ut av viften og kjøleribben kan det hende at det går bedre. Okai, skal prøve det Lenke til kommentar
Raixon Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 O:M:A takker so inderli for hjelpen <3<3 har slitt med det her veldig lenge no. prøvde å støvsuge og sjekke med prosessor og no spiller eg call of duty modern warfare 2 uten hakking i det heile tatt:D Tusen tusen takk <3 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bare hyggelig å hjelpe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå