One Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vet noen hvordan man legger til skrivere på nettet? Sånn at jeg kan sitte på min stasjonære og finne skriveren uten å være tilkoblet til skriveren med usb. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Sånn? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31570 Lenke til kommentar
One Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Må man ha ekstra utsyr? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mener du at skriveren kun er koblet til ruter med nettverkskabel, eller at den er koblet til en annen pc i huset med USB? Lenke til kommentar
One Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg mener at alle pcene i huset kan finne skriveren og skrive ut uten usb. Hvis dte går da? Lenke til kommentar
JLindroos Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg mener at alle pcene i huset kan finne skriveren og skrive ut uten usb. Hvis dte går da? Hvis ikke skriveren har innebygd server (ergo: nettverksutgang) må den kobles til en server, altså en pc eller en separat skriverserver som det første innlegget linkes til. Du kan koble skriveren til en pc, dele den ut og så kan alle andre pc'er på nettverket skrive ut på den. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Da må skriveren ha nettverksinngang, eller så må man bruke noe a la det som ble linket til over. EDIT: Noen var raskere enn meg xD Endret 4. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
One Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Skriveren er koblet til en pc men ossen skal jeg finne skriveren? Hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Høyreklikk på skriveren og velg "deling" (evnt. "sharing"). Endret 4. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
One Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, nå har jeg delt skriveren men når jeg søker på den i Word så kommer det "The active Dirctory Domain Services are crrently unvaliable" Hvilke options skal jeg bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå