TheFighter94 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg er en gutt på 15 år, er 160 cm høg, og veger ca 45-47 kg, Jeg er ganske svak. Da jeg begynte å trene for 2 måneder siden ca, tok jeg ikke mer enn 35 i benk, nå klarer jeg 45, 5x3 , tar heller ikke mer enn 25 i millitary press, jeg har lagt vekt på mage og bryst trening, som jeg har hatt stor framgang i, nå lurer jeg egentlig bare på om jeg kunne ha fått hjelp til ett program, der jeg trener hele kroppen. jeg har tilgang til ganske mange apperater. Endret 4. januar 2010 av TheFighter94 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 http://www.myrevolution.no/artikkel/nybegynnerprogram/21/ Dette anbefaler jeg. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er en gutt på 15 år, er 160 cm høg, og veger ca 45-47 kg, Jeg er ganske svak. Da jeg begynte å trene for 2 måneder siden ca, tok jeg ikke mer enn 35 i benk, nå klarer jeg 45, 5x3 , tar heller ikke mer enn 25 i millitary press, jeg har lagt vekt på mage og bryst trening, som jeg har hatt stor framgang i, nå lurer jeg egentlig bare på om jeg kunne ha fått hjelp til ett program, der jeg trener hele kroppen. jeg har tilgang til ganske mange apperater. Begynn med RYP og les gjennom alt før du begynner. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er en gutt på 15 år, er 160 cm høg, og veger ca 45-47 kg, Jeg er ganske svak. Da jeg begynte å trene for 2 måneder siden ca, tok jeg ikke mer enn 35 i benk, nå klarer jeg 45, 5x3 , tar heller ikke mer enn 25 i millitary press, jeg har lagt vekt på mage og bryst trening, som jeg har hatt stor framgang i, nå lurer jeg egentlig bare på om jeg kunne ha fått hjelp til ett program, der jeg trener hele kroppen. jeg har tilgang til ganske mange apperater. Begynn med RYP og les gjennom alt før du begynner. Har allerede lest dette http://www.myrevolution.no/artikkel/nybegynnerprogram/21/Dette anbefaler jeg. Takker, skal prøve dette til å begynne med Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Merk at den jeg anbefalte er "ryp 2" , det er samme forfatter, bare oppdatert hvor man legger inn teknikk så man kan kjøre 5x5-programmer senere. Teorien som ligger i RYP er god å få med seg ja. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lære teknikkene og stronglifts 5x5. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det ligger i kortene, men man burde ha grunnstyrken inne først så man slipper å kjøre markløft fra gulvet med 1,25kg skiver. Da jeg var nybegynner gikk jeg opp 20kg kun på 8 runder med ryp grunnprogram så det må ikke være magisk når man er nybegynner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå