Nitrius Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nettopp ferdig med førstegangstjenesten, og tenkte det var på tide å få seg billappen, skulle egentlig tatt den for lenge siden, men har bare blitt utsatt, har litt med at jeg bor i Oslo, så har egentlig aldri hatt virkelig bruk for lappen, selv om jeg alltid har kunne tenkt meg å ta den. Har mopedlappen, noe jeg tok så fort som mulig, den fikk jeg i 2004, juli nærmere sagt. Så det første jeg lurer på, har med trafikalt grunnkurs å gjøre, er det slik at jeg må ha trafikalt grunnkurs? Mener det er noe unntak, men usikker på hva. Og det andre jeg lurer på, er om noen her kan anbefale en kjøreskole i Oslo/Lørenskog området? Har sett litt på Triaden Trafikkskole samt Wright Trafikkskole, noen som har noen erfaringer? Eller er det et fett? Lenke til kommentar
Fiat justitia Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nettopp ferdig med førstegangstjenesten, og tenkte det var på tide å få seg billappen, skulle egentlig tatt den for lenge siden, men har bare blitt utsatt, har litt med at jeg bor i Oslo, så har egentlig aldri hatt virkelig bruk for lappen, selv om jeg alltid har kunne tenkt meg å ta den. Har mopedlappen, noe jeg tok så fort som mulig, den fikk jeg i 2004, juli nærmere sagt. Så det første jeg lurer på, har med trafikalt grunnkurs å gjøre, er det slik at jeg må ha trafikalt grunnkurs? Mener det er noe unntak, men usikker på hva. Og det andre jeg lurer på, er om noen her kan anbefale en kjøreskole i Oslo/Lørenskog området? Har sett litt på Triaden Trafikkskole samt Wright Trafikkskole, noen som har noen erfaringer? Eller er det et fett? Mener ganske sikkert at du ikke trenger trafikalt grunnkurs så lenge du har mopedlappen fra før. Førerkortet for moped gjelder som bevis for det trafikkale grunnkurset. Ganske overbevist om at det er slik. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du trenger ikke å ta trafikalt grunnkurs en gang til. Det med valg av trafikkskole vil jeg si at er nesten det samme. Alle trafikkskoler i dag tar bil-lappen veldig seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå