indahla Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har en HP nc2400 uten innebygget minnekortleser. Men, den har PCMCIA. Maskinen kjører Windows 7 32-bit og har 2GB ram. Disken tror jeg er på 4200rpm. Derfor vil nok ReadyBoost ha en positiv effekt. Men, vil den fortsatt ha det ved å sette inn f.eks. et SDHC kort i en SD -> PCMCIA adapter? Eller kan jeg løse dette på andre måter siden maskinen kun har PCMCIA ? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har en HP nc2400 uten innebygget minnekortleser. Men, den har PCMCIA. Maskinen kjører Windows 7 32-bit og har 2GB ram. Disken tror jeg er på 4200rpm. Derfor vil nok ReadyBoost ha en positiv effekt. Men, vil den fortsatt ha det ved å sette inn f.eks. et SDHC kort i en SD -> PCMCIA adapter? Eller kan jeg løse dette på andre måter siden maskinen kun har PCMCIA ? Har forsøkt akkurat det og Win7 ble tregere og utrolig ustabilt. Bedre å oppgradere minne/disk. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Det er 1,8" disk i maskinen så endre til SSD blir veldig dyrt. Og minne er allerede på max (2GB). Ser på en annen løsning med adapter for å sette inn CF-kort istedenfor disken. Endret 7. januar 2010 av indahla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå