Loke666 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ha er en slik disk som har fungert greit til nå. Men.... nå nekter den å starte opp , blinker i lysdioden ifron. og en svak tikkelyd fra boksen. (høres ut som en klokke:-), dukker da heller ikke opp på pc`en.. Var i kontakt med Lacie som sier bytt strømkabel...... ? Noen som har opplevd dette ? og evt løsning hadde vært kjempe. Takker og bukker Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ha er en slik disk som har fungert greit til nå. Men.... nå nekter den å starte opp , blinker i lysdioden ifron. og en svak tikkelyd fra boksen. (høres ut som en klokke:-), dukker da heller ikke opp på pc`en.. Var i kontakt med Lacie som sier bytt strømkabel...... ? Noen som har opplevd dette ? og evt løsning hadde vært kjempe. Takker og bukker Vet du hva slags disk som sitter i boksen? Typebetegnelsen finner du kanskje i kontrollpanel/system. Noen Seagate og Maxtor (nå Seagate) disker har slike symptomer og det finnes en oppdatering for det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Klikkelyder betyr vanligvis bad sectors et sted på disken, og vil etterhvert gjøre disken ubrukelig. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har hatt 2 stk lacie porche disker. Begge daua. Nå har jeg slutta med eksterne harddisker, fordi jeg vil ha noe som står på 24/7, og det er iallefall ikkje externe harddisker bygget for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå