thrs Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei dere! Jeg leste en reklame her om dagen, der sto det; "Vil du ha prevasjon uten hormoner?" Det sto videre at man kunne kjøpe en dings som man bruker til å måle temperaturen under tunga med, og hvis dingsen viste grønt er det bare å kjøre på med sikker sex de neste 24 timene. Rart? Høres ut som en løgn, å bare ta temperaturen under tunga? D: I tillegg var det bilde av en mann med dreadlocks, og ei dame. Har dere hørt noe om dette? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Så mannen med dreads gjør det mer en løgn enn en sannhet? Lol Temperaturen i kroppen stiger en halv grad ved eggløsning. Man har derfor "sikre" perioder. Merk anførselstegnene. Fordi det ikke er 100% sikkert at den er så sikker. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Så mannen med dreads gjør det mer en løgn enn en sannhet? Lol Temperaturen i kroppen stiger en halv grad ved eggløsning. Man har derfor "sikre" perioder. Merk anførselstegnene. Fordi det ikke er 100% sikkert at den er så sikker. De er jo stort sett ustabile mennesker og ofte stoffmisbrukere da Lenke til kommentar
thrs Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Nei, haha Dreadsfolk har ofte større tro på naturlige medisiner og sånne ting, de liker økologiske ting osv ;P Hvorfor er de ustabile, theWankership? Liker bare å skille seg litt ut. Skjønner ikke at folk stoler på det! P-piller er jo diskutert, men tenk hvis man er syk og driver med temperaturprevansjon ? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har aldri sett et menneske med dread som ikke hadde store mentale problemer, har truffet mange, alle sammen mangla helt grunnleggende ting Lenke til kommentar
thrs Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Haha, kan du se om personen har mentale problemer? Jeg har møtt noen kule dread lock folk, som ikkemangler noe. Fordommer du! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 ja, er vel litt fordommer, gleder meg til møter en normal fyr med dreads Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 En sånn en http://www.pfc.no/category.php?categoryID=126 ? Vet at det er ihvertfall en i forumet som har brukt det med god suksess. Lenke til kommentar
thrs Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 SHIT, se den prisen da! hvor mange kondomer eller p-piller får man ikke for det! 4700+! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Eller pearly: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/3...as=buenaventura Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg får 18 pakker med p piller hvor hver pakke varer i en måned for den prisen. Men jeg mener en venninne av meg brukte denne typen termometer for å bli gravid heller enn å forhindre det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Tror du lett kan finne brukt for tusenlappen, uansett så sliter mange med komplikasjoner grunnet p-piller og det her er ett alternativ til dem. Men hva med kobberspiral? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg