Heineoen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hei! Satte sammen en gammel pc jeg hadde liggende i går.. Begynte og installere driver og alt fungerte fint.. I dag får jeg plutselig melding på skjermkoret om at "Windows har stoppet denne enheten fordi den har meldt om problemer. (Kode 43)" Skjermkortet er ett 9800 PRO AGP, har prøvd med både Microsoft og Ati Catalyst driveren og lagt inn begge på nytt, men meldingen er der forsatt og får ikke noe 3D akselerasjon.. Har også satt i ett 9600 med samme ressultat.. Noen som har noen ider om hva jeg kan prøve? OS: Win 7 32bit Takk!... Endret 4. januar 2010 av Heineoen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Windows 7 på et kort fra 2004, høres ut som en dårlig kombinasjon. Driverproblemer*punktum* Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hei! Satte sammen en gammel pc jeg hadde liggende i går.. Begynte og installere driver og alt fungerte fint.. I dag får jeg plutselig melding på skjermkoret om at "Windows har stoppet denne enheten fordi den har meldt om problemer. (Kode 43)" Skjermkortet er ett 9800 PRO AGP, har prøvd med både Microsoft og Ati Catalyst driveren og lagt inn begge på nytt, men meldingen er der forsatt og får ikke noe 3D akselerasjon.. Har også satt i ett 9600 med samme ressultat.. Noen som har noen ider om hva jeg kan prøve? OS: Win 7 32bit Takk!... Heisann! Du kan jo se etter i kontrollpanel og system om du har haket av for at det skal være signatur på driverne? Hvis så er, kan du hake bort dette og installere den samme driveren som funket først. Så kan du også i enhetsbehandling for skjermkortet klikke dekativer, uten å resette maskinen, og aktiver og se hva som skjer. Kanskje du får Bingo? Etter dette får du kanskje spm om å restarte maskinen. Vennligst BmOnline Endret 4. januar 2010 av BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå