Bazzilen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hei jeg laster ned en god del dvder "blu ray" som jeg prøve å spille av men ps3en ved hjelp av Windows Media Player 11 jeg bruker den fint men jeg har kommet til et problem med at den ikke finner en rekke filer av typen .m2ts jeg har det samme problemet med mkv filer men der bruker jeg bare mkvTovob og da funker det strålende. jeg har også prøvd å laste ned diverse "converter" men uten hel jeg får ikke til å spille av .m2ts filene.. jeg har også benytet Azureus"Vuzu" til å convertere filene. jeg får da til å spille av filen men det lagger noe vilt.. jeg har prøvd å laste ned Java Ps3 Media Server. men programet greier ikke å fine ps3n min... HÅper noen kan hjelpe med noe av dette.. Endret 4. januar 2010 av Bazzilen Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 vanskelig å gi deg tips når du gir så lite info om oppsettet ditt, dog er det kjent at PS3 mot PS3MS kan få problemer vis det er brukt mer en en router eller overgang fra WLAN til kabel. har du lest noe i denne tråden? vis du søker litt/leser så skal problemstillingen du har være tatt opp minst en gang. Ultimate? Ps3 Media Server Lenke til kommentar
Bazzilen Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Ja det er sant.. er ikke så veldig flink med pc og det der... så vett ikke hva jeg skal oppgi... Men er det noen som vett hvordan jeg kan legge filmer inn på Ps3 fra pc.. jeg har en god dell lag når det spiles filmer fra pcen er dette fordi pcen jobber vil dette reduseres vist det kjøres dirkete fra ps3 vist mulig? og er det noe jeg kan gjøre for å redusere lag? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Men er det noen som vett hvordan jeg kan legge filmer inn på Ps3 fra pc.. gå til filmen i lista du vil laste ned, trykk på trekant. får du ikke opp et "last ned" valg da? litt usikker men mener det er riktig. jeg har en god dell lag når det spiles filmer fra pcen er dette fordi pcen jobber vil dette reduseres vist det kjøres dirkete fra ps3 vist mulig? vis du kjører en fil som pcen ikke tar så må PS3MS transcode den før den streamer til PS3en din da kan det lagge fordi maskinen ikke klarer å kode om fort nok eller fordi det som kodes om tar for mye båndbredde i forhold til det som er tilgjengelig på nettet(stort sett vis du har trådløst nett, men kan forekomme på kablet nett med HD film) du vil mest sannsynlig fjerne hakkingen helt vis du laster over til PS3 og er det noe jeg kan gjøre for å redusere lag? kjør maskinen som har PS3MS og PS3en på kablet nett via samme router. og vær sikker på at du har gode codecs til å kode om filer PS3en ikke klarer å lese så det er kjappe og gir et godt resultat. Lenke til kommentar
Bazzilen Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Takk for hjelpen.. Men jeg skjønner ikke helt det med trykk trekant o.s.v Lenke til kommentar
Bazzilen Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Beklaager vist alikevell,.. men hvor blir filen plasert? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 vet ikke, har aldri gjort det. Lenke til kommentar
Bazzilen Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Ok men det har jeg nå ... filen blir plasert under video og det funker kjempe bra null lag.. eneste minus er at det tar litt tid å gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå