Superknuk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hei! Jeg er elev ved 2. klasse på videregående skole, og har et statistikkprosjekt angående favorittkanal. Derfor trenger jeg ha så mange svar som mulig om hva deres favorittkanal er. Alternativene som er med i undersøkelsen er: NRK, TV2, TV3 og TV Norge. Takk Håper heller ikke at jeg har postet innlegget i feil forum *Undersøkelse stengt 13.01.10* Endret 14. januar 2010 av Superknuk Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Går ann å lage poll ja. Min favoritt må være TV Norge Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Poll kan du lage her på forumet, ja. Se rett under boksen du skrev tittelen i. "Undersøkelsesvalg" heter det. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Viasat 4! Gogogo Simpsons og Family Guy! ...Men av de (kjedelige) svaralternativene går det bare i TV 3. Ser aldri på NRK/TV2/TVNorge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå