Winydancer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Heisann. Farmin, som er en under-normalen bruker av mobiltelefon har 4000 fine kr på "kortet", og ble nylig lurt inni et nytt abb. som gir han 200 kr i månden. Han bruker mobilen 99% av tiden til å ringe hjem, der vi har fri-familie. Med andre ord; de pengene blir aldri brukt opp. Lurer på om det finnes noen nettsider der du kan bestille hva-som-helst og "betale" med mobilen? Er det i det hele tatt mulig? Takker for kreative svar. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du kan vel be om å få pengene utbetalt. Telenor hvertfall beholder dog 10% selv. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Du kan vel be om å få pengene utbetalt. Telenor hvertfall beholder dog 10% selv. Utbetalt, som i cash? Fikk beskjed idag fra Expert her at det ikke gikk? -- Forøvrig har han fått disse pengen via et abb. som heter SuperKontroll, der han får 200 kr i månden. Endret 4. januar 2010 av Winydancer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg fikk tilbud om det når jeg avsluttet mitt abb. hvertfall. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg fikk tilbud om det når jeg avsluttet mitt abb. hvertfall. Tror det var et problem med at han nettopp har inngått nytt. Får ta en telefon imorgen. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du kan betale ukeskort på TV2 Sumo med mobil. Det er eneste jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Du kan betale ukeskort på TV2 Sumo med mobil. Det er eneste jeg kommer på i farten. Hehe, jo. CS servere på Catchgamer også, men tenkte gjerne litt større ting Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hmm.. Habbo.no Paypal tror jeg man kan overføre penger til.. Røde kors (ha-ha!) Nett TV + + Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 du må passe på at de 200kr ikke bare gjelder for ringing og sending av sms. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 platekompaniet.no? Fikk bare opp standardbetalinger når jeg testet der? VISA osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå