Bone Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Heisann! Lite spørsmål om Facebook; Når jeg legger ut et album med bilder i, og setter det at "bare venner" kan se, og jeg tagger noen personer; Selv om de blir tagget, så er det fortsatt bare MINE venner som kan se vedkommende? Det blir ikke slik at "venners venner" plutselig kan se!? Det er fortsatt privat forebeholdt de som er venner med meg og den personen? Takk Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Venners venner kan se bildene hvis din venn f.eks kommenterer på bildet ditt, og dette kommer opp på veggen til vennen din. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis dine venner sender en direktelenke til bilde så er det mulig å se det også... Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis dine venner sender en direktelenke til bilde så er det mulig å se det også... men slik er det jo med hele nettet.. så det var vel strengt talt ikke nødvendig å si? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Venners venner kan se bildene hvis din venn f.eks kommenterer på bildet ditt, og dette kommer opp på veggen til vennen din. Okei.. dette var jo litt dumt! Burde jo strengt tatt kun bli vist på veggen for den som OGSÅ har tilgang til å se bildene.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja faceook suger når det gjelder personvern Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Venners venner kan se bildene hvis din venn f.eks kommenterer på bildet ditt, og dette kommer opp på veggen til vennen din. Er du sikker på dette? Hvis du setter på kun venner, og none of my networks, så tror jeg ikke venners venner skal kunne se det selv om venner kommenterer. Endret 4. januar 2010 av darkness| Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, ganske sikker. Blir kanskje litt vanskelig å teste det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå