ZION72 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei Jeg skal bestille htc hero fra mpx.no i dag. Den kommer med engelsk operativsystem, er det mulig å laste ned norsk? Tenker spesielt på ordliste. Lenke til kommentar
AKor Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er bare å laste ned oppdatering fra HTC sine nettsider(htc.com), da vil du få norsk ordbok og operativsystem Lenke til kommentar
ZION72 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Ok, takk for svar. Kan jeg stole på at mpx har 20+ på lager. Lenke til kommentar
AKor Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Bare hyggelig det Hvis det er noe mer du lurer på, så kan du ta en titt på denne tråden her, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1135966&hl= Der kan du stille spørsmål og lese mye om HTC Hero Endret 4. januar 2010 av AdriLzZ Lenke til kommentar
program Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har aldri opplevd noe slik på MPX. Eneste gang var da jeg var uoppmerksom på at noe var utsolgt. Var bare å trykke på en knapp for å avbestille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå