Gå til innhold

[Løst]Nett-tv plugin virker ikke

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har et problem med å vise nett-tv i mozilla og i internet explorer. Jeg har instalert plugin til mozilla og alt det der. Men virker som den ikke funker i Windows 7. Har 32-bit OS. Det er liksom helt hvitt der spilleren skal være i eks nrk nett-tv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil jo alltid finnes noe som ikke funker. Og f.eks jeg har jo ikke installert hvert eneste program som finnes i hele verden på min pc, eller hvert eneste plugin.

Trolig bruker du et plugin som ikke så mange andre, om noen, bruker. Du har selvsagt søkt etter hjelp på Google, for å se om det finnes noen ute i den store verden som har samme problem som deg?

PS! Det du her har prøvd å installere er jo fra 2007, nesten tre år siden. Så det kan være årsaken til problemet. Plugin som er så gamle er i alle fall ikke laget for Windows 7.

Platforms:

* Windows XP SP2 (x86)

* Windows XP SP2 (x64)

* Windows Vista (x86)

* Windows Vista (x64)

Gir deg jo et hint på hvorfor det ikke fungerer i windows 7.

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å innstalere det du har i det siste innlegget, bruker for det meste NRK når jeg ser på nett-tv, men kan prøve det når jeg kommer hjem så kan jeg si i fra hvordan deg går :) Det kan hende det er litt gammelt det jeg innstalerte så kan søke litt mer hvis det ikke viker ;)

Lenke til kommentar

Fikk det til nå, siden jeg har windows 7 N elller hva det heter så harjeg ikke noe innstalert, dermed måtte jeg laste ned en mediapakke fra microsoft sin hjemmeside, inkludert moviemaker og DVD maker etc, så nå virker det helt topp :)

Endret av AdriLzZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...