Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Elsker jeg henne ?

Gjest M26

Anbefalte innlegg

Mye vettuge innlegg på slutten her

Jeg har ikke gitt opp saken ennå, men the plot thickens, kanskje noen som er mer kynisk enn meg kan analysere dette

Oppsummering av forholdet:

-Vi blir kjent på nett

-Jeg spør om vi skal møtes

-Hun sier ja

-Et par dager senere sier hun hun har kalde føtter, og begynner å grave om hvorfor jeg vil møte henne og hun er så usikker og får ikke spist og blablabla

-Vi møtes, har ei ok uke med mye sengekos, og mye dataspilling hver for oss. Veldig lite tid sammen rent bortsett fra horisontale aktiviteter

-Jeg drar hjem og i tiden framover snakker/flørter vi mye på msn, hun tar ofte initiativ og ofte etter jeg har vært på trening og borte fra PC i andre sammenhenger kommer jeg hjem til en vegg av meldinger

-Hun begynner igjen å snakke om at hun er usikker, hun slutter spillet (stor nedtur for guilden, hun er en av de beste spillerne) og jeg begynner å snakke henne tilbake igjen

-Besøker henne på nytt, vi har nok ei grei uke, litt mer personlig men også en semikrangel

-Hun returnerer til spillet

-I tiden framover (etter jeg er hjemme igjen) prøver jeg å eskalere forholdet, prøver å få henne til å flytte til norge f.eks. Ikke fordi jeg trodde det var en kjempegod ide å flytte sammen så kjapt, men å ha et langdistanseforhold med noen såpass langt unna var ikke lett

-Hun sier hun trenger litt tenkerom, være for seg selv en stund og "finne seg selv"

-I kombinasjon av en slags krangel på MSN og at jeg ville gi henne rom snakker vi knapt sammen på 3 uker, hun tar kontakt av og til men vi har veldig korte samtaler

-Plutselig i romjula sier hun at hun skal bort ei uke, hun har funnet en annen, og "you arent interested in talking to me anyways"

-Jeg savner henne og prøver å ringe og sende SMS et par ganger, hun sender SMS tilbake om at det er dårlige forhold der hun er.

-Plutselig en dag, etter jeg har sendt en SMS hvor jeg spurte et spm ang noe helt annet enn oss kommer hun på msn av alle ting, og vi prater sammen i en times tid

-Noen dager senere kommer hun hjem, og vi prater igjen, jeg blir litt pushy og spør om vi skal møtes igjen og hun svarer "we'll see"

-Dagene går, hun er hjemme stort sett hver kveld, vi snakker en del, hun sier god natt hver dag o.l (burde hun ikke henge med den nye typen sin?)

I går, søndag, prøver jeg å ta kontakt flere ganger, tar timer mellom hvert svar og hun sier bare kjappe ting som "busy" og "cant talk" og andre kryptiske/avvisende svar. Hun sier hun er opptatt med jobb og ting. Observerer at hun er på i WoW og tar en kjapp instance før hun logger av igjen, mens vi har den samtalen.

Jeg lurer på hva som skjer og hvorfor hun bare gir kjappe svar, plutselig legger hun ut en vegg av tekst med utrolig korrekt grammatikk om hvor hun må jobbe, det er ikke noe om meg, hun logger ikke av msn bare fordi hun er på jobb da hun bruker msn i jobbsammenheng også, osv (med andre ord hun skiftet fokus fra seg selv og over på meg og at jeg måtte skjønne at hun kunne være opptatt)

Kjenner at jeg har fått en slags sykelig fasinasjon av hele denne greia.

Var hun noen gang interessert i meg ? Brukte hun meg kun for å få seg selv til å føle seg bra ? Finnes i det hele tatt denne nye typen ? Eller fant hun han kun opp fordi jeg sluttet å snakke med henne på msn ? Hvordan kunne hun være på msn med mobilen uten problemer midt på fjellet hvis man ikke kunne opprette en samtale ?

Lurer på hva jeg skal gjøre nå, om jeg skal konfrontere henne med alt pr MSN, dra til finland og gjøre det, etc

Jeg har drevet og flørtet og gitt *massasje* på MSN i dag, og hun har svart positivt hver gang, er dette noe hun ville ha gjort om hun faktisk hadde type ?

Akkurat nå er det uaktuelt å bare glemme henne, denne greia vil jeg til bunns i :D

Trenger noen tips til hva jeg kan gjøre videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser du dine egne innlegg?

Situasjonen og din håndtering av den fremstår som surrealistisk.

Gi slipp på dette. Du tenker deg i stykker ved å lete etter tegn på at dette er den store kjærligheten i livet ditt, og det håper jeg for din del at det ikke er. Hun er ikke interessert, eller er en person du for guds skyld burde holde deg unna, innse det, og kom deg videre.

Lenke til kommentar

Dette gikk rett vest

Har ikke spist eller sovet på 3 uker

Har knapt fått gjort en ting på jobben

Prøver å komme meg vidre ved å være på visse nettsjekkesider og nettby o.l

Er en sånn 20 talls damer som har tatt kontakt. Sitter kun og skriver med de for å få tiden til å gå, er ikke interessert i noen av de. Faktisk ikke en eneste dame av rundt 2000 jeg har sett på som jeg har hatt lyst til å kontakte på et par av de sidene + nettby

Har snakket med familie og venner, men får ikke roen noen plass, har bare en slags klaustrofobifølelse uansett hvem jeg prater med, selv psykolog

Vurderte å ta selvmord i helga, hadde kommet så langt at jeg hadde skrevet brevene til folk, men har vel innsett at det er en dårlig løsning det og.

Tror neppe det bare er å komme seg videre. Jeg hadde funnet selve definisjonen på min eksistens. Det tok meg 20 år å finne et annet menneske og en setting jeg er komfortabel i, som jeg greier å slappe av i, og jeg mista den

Har begynt å høre litt nestenklager på jobben min i det siste, en plass hvor jeg kun er innleid. Så nå mister jeg jobben pga at jeg mista dama, og jeg mista dama in the fist place pga at jeg fikk jobben. Hele situasjonen er surrealistisk

Lenke til kommentar

Det er ille å høre at du sliter så mye. Men du må gi det tid, tid er alt!

Selvmord er IKKE en løsning!

Jeg har selv slitt i 9-10 mnd med kjærlighetssorg, jeg var sikker på at jeg hadde mista min drømmedame, den dama som forsto meg og mine behov.. plutselig var det over. Det var harde tider for meg, og livsgnisten var laber.

Men plutselig på et kurs jeg var på, traff jeg den søteste jenta i verden. Hun overgikk alt, og vi har er nå sammen den dag i dag, og jeg elsker henne! Og er utrolig glad for at denne eksen min, gjorde det slutt!

Vet ikke om min historie hjalp det så mye men, gjorde nå et forsøk for å vise deg hvordan ting plutselig endrer seg! : )

Hold ut!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...