Aetius Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vinnerne av Akams julekalender og romjulskalender er trukket, men fortvil ikke selv om du ikke vant. Vi har enda en overraskelse på lager til i morgen... Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 31x eehhmm, nei! Grats til vinnerene! Satser på og vinne i morgen! :> Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vant ikkje jeg helder, men var dog ikke med på alt (hadde ikke bruk for halvparten av premiene engang ) men men. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Akkuratt her var det flere dager jeg ikke var med pga jeg ikke har bruk for premien/ingen å gi den til. Tenkte å heller la andre få sjangsen (ikke det at jeg stjeler sjangsen da..) Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hyggelig å se navnet mitt blant vinnerne, men ikke fullt så hyggelig at jeg ikke har fått noen e-post. Det er vel snakk om en navnebror som er hakket heldigere enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg