Gå til innhold

TomTom Go930 til 1500,- et greit kjøp?


Theo343

Anbefalte innlegg

Jeg har kun navigator på mobil og vurderer å kjøpe noe større og mer letthåndterlig og liker TomTom. Er dette et greit kjøp til den prisen eller har det skjedd så mye siden denne at jeg heller bør legge litt mer penger i det og kjøpe noe nyere?

 

Tilbudet er ut dagen, derfor jeg lurer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De solgte den til 1500 ja, men når jeg var innom etter jobb var det utsolgt, og nektett å bestille til samme pris. Jeg gikk derfra sur irritert at jeg i det hele tatt lot meg lure. I det annonserte tilbudet stod det ingenting om begrenset antall.

du bør regne med at det er bergrenset antall når det er sånt godt tilbud.

Jeg jobber selv på lefdal på tele avdelingen og solgte disse gpsene når dem var på dagstilbud. vi har ikke plass til 700 gpser på tele lageret og det er ikke lett og levere alle en gps med så godt tilbud hadde du vert tidlig den mandagen eller romjulssalger lørdagen så hadde du fått det. vi fikk ikke bestilt så masse inn av dem til samme pris så resvasjons listen var full. vi hadde ca 50 + 30 resvasioner minst per butikk.

syntes det blir feil når folk går til media og klager leser det stadig.

Vi får ekstremt mye av salgs produktet til salget men det er alltid noen som ikke får.

Lenke til kommentar

Virker jo som kundene tror at butikkene fyller opp lagerne sine med flere paller av de gode tilbudene. (Noe som såklart hadde vært drømmen om alle gjorde) Slike tilbud er det veldig sjeldent at kjedene tjener noe på i det hele tatt, så det blir ofte førstemann til møllasom gjelder.

Lenke til kommentar
Jeg forventer i det minste en beskjed om at det er begrenset antall i tilbudskatalogen når butikken vet at tilbudet er såpass bra at de raskt vil gå tom, og at de ikke vil tilby å få bestillt produktet til annonsert pris samme dag som tilbudet startet!

Når man ser et så godt tilbud så tenker jeg hvis jeg hadde vert kunde automatisk at det er begrenset antall vi solgte sykt masse 930t fordi vi hadde dagstilbud lørdagen og mandagen.

Mandagen hadde vi kun noen igjen om morgen det gikk veldig masse på lørdagen. mandagen tok vi 30 resvasjoner som gikk tidlig vi åpnet kl 6,45 den mandagen.

Jeg selv syntes det uansett burde ha stått det. desverre er det ikke vi som lager Avisen det er folk i hovedkontoret

Endret av birdy113
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...