voluz Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hei! Skal kjøpe meg en Syvio X9 (les DinSide-test) - og i denne skal jeg sette en 2 TB 3,5 harddisk. Det jeg lurer på er hvordan jeg overfører filer (filmer) til denne? Har ingen stasjonær PC, og ikke noen "modul" hvor jeg kan koble til en 3,5 harddisk med USB til min laptop heller. Er det mulig å overføre til harddisken etter at denne er satt inn i Syvio X9? I såfall må jo dette gjøres med USB-kabel mellom min PC og Syvio X9? (Ser det er noe host/slave-opplegg i fronten.) Eller kan man sette opp Syvio X9 som nettverksharddisk og overføre gjennom nettet? Noen med peil? Edit: topic Endret 4. januar 2010 av voluz Lenke til kommentar
voluz Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Ingen med kjennskap til dette? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Siden ingen andre hadde løsningen så kan jeg jo poste fasiten her - etter at jeg nå har fått harddisk og mediestreamer i hus. På Syvio X9 er det isåfall flere måter å gjøre det på: 1) Importere data gjennom "hjemmenettverket" fra en PC i nettverket og inn på harddisken til Syvio'n. 2) Sette inn en minnepinne/ekstern harddisk i Syvio'n sin USB-port og velge importering herfra. 3) Kjøpe en harddisk-dock, overføre til harddisken og sette harddisken inn i Syvio'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå