havkat Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Ikkje velg "halvkriminelle" navn som Ronny, Frank, Kenneth, Tony el. liknande. Ellers er det fritt fram! Hehe, er Ronny så kriminelt da ? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ikkje velg "halvkriminelle" navn som Ronny, Frank, Kenneth, Tony el. liknande. Ellers er det fritt fram! Hehe, er Ronny så kriminelt da ? Vil sei at Ronny er ganske høgt oppe på lista over navn forbundet med kriminalitet, men personleg synast eg Roy er det desidert værste (no offense om nokon heiter det, men eg er ikkje overraska om dykk er kriminelle ). Ontopic: Lenke til kommentar
havkat Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Ikkje velg "halvkriminelle" navn som Ronny, Frank, Kenneth, Tony el. liknande. Ellers er det fritt fram! Hehe, er Ronny så kriminelt da ? Vil sei at Ronny er ganske høgt oppe på lista over navn forbundet med kriminalitet, men personleg synast eg Roy er det desidert værste (no offense om nokon heiter det, men eg er ikkje overraska om dykk er kriminelle ). Ontopic: Hehe Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bob Kåre_* Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Evidence Lodicus er min favoritt Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Endret 3. juni 2011 av Bass Boy Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 vel ikke vet jeg om den har kommet ut enda, men gratulere med den lille tassen som kommer/evt har kommet Er mange fine navn der ute, og ikke lett å velge:) men jeg liker da martine/martina jeg da om det skulle blitt en jente, evt rebecca blir det en gutt er jo mathias pent, marius, kristian.. mye av dette er jo allerede blitt sagt så... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Styr også unna glamourmodell-navn som Michelle, Bianca, Linn, Connie, Malene og andre engelsk-norske trashy navn. Endret 19. januar 2010 av Frigata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå