havkat Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei! Jeg satt å tenkte på navn til babyen. Har litt lyst til å bruke bokstavene K, B, M eller R, men har ikke bestemt meg helt enda.. Er det noen som har forslag på både gutt og jente navn til de bokstavene? Kan også ha navn på andre bokstaver, men helst de Har heller ikke bestemt meg om det skal være dobbelt navn eller enkelt navn. Det er egentlig ikke så nøye. Lenke til kommentar
annemarie89 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Gutt K - Kristian, Kristoffer M - Mathias, Martin, Marius Jente K - Kristine, Karoline, Kathrine, Kathinka, Kristin B - Beatrice, Benedicte M - Mari, Marianne, Martine, Marthe, Mina, Mathilde, Mirielle, Monica R - Rebecca, Ragnhild Ellers syns jeg Noah og Didrik, og Emilie er fine navn. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gutt K: Kjetil, Kjell, Kjølv, Kjartan B: Bent, Bengt, Bjarne M: Mads, Magnus, Magne, Mikkel R: Reodor, Remi, Ronny, Roy Jente Dårlig på jentenavn, der får andre komme med forslag Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 K, B, M eller R, Gutt: Bjarte Bjørn evt Bjørnar (Lars-)Kristian Kim Kenneth Kevin Knut Marcus Max Robert Robin Rune Jente Betina Kine Maud angelica () Maria/e Malin Marlene Rebecca Lenke til kommentar
Portnoy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jente: Mille Malin Madeleine Mie Mia Matilde, Matilda Kine Karoline Benedicte Gutt: Marcus Marius Michael Martin Robin Ben Kjetil Endret 5. januar 2010 av Portnoy Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Guttenavn: Kjell, Knut, Kjetil Bastian Morten, Martin Roger, Ragnar Jentenavn: Martine. Synes det er noen stilige navn på de bokstavene du nevnte. Er greit om navnet passer til etternavnet, da. Prøv og å velg noe som ikke blir feil på engelsk eller noe som rimer på noe teit som f.eks Birgitte/fitte og Odd (på engelsk blir jo det litt teit ) Gratulerer med baby og sånn. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Tenkte litt på Morten, altså oppkalt.. Men, vil egentlig ha et navn til, på B eller R Spiller ingen rolle om det er før eller etter Morten Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Første jeg tenker på, er Bernt Morten eller noe i den duren. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Første jeg tenker på, er Bernt Morten eller noe i den duren. Hehe, vil ikke kalle han Bernt da Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Gutt: Bob-Jonas Jente: Bjørg-Erna Lenke til kommentar
havkat Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Bjørn Morten? Er det lov til å kalle ungen sin Bjørn da ? Det var jo sånn nytt om at det ikke var lov til å kalle ungen ditt og datt, tror Bjørn stod der også Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Bjørn Morten? Er det lov til å kalle ungen sin Bjørn da ? Det var jo sånn nytt om at det ikke var lov til å kalle ungen ditt og datt, tror Bjørn stod der også lol? Bjørn som i brunbjørn? Lenke til kommentar
havkat Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Bjørn Morten? Er det lov til å kalle ungen sin Bjørn da ? Det var jo sånn nytt om at det ikke var lov til å kalle ungen ditt og datt, tror Bjørn stod der også lol? Bjørn som i brunbjørn? Huh ? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Bjørn Morten? Er det lov til å kalle ungen sin Bjørn da ? Det var jo sånn nytt om at det ikke var lov til å kalle ungen ditt og datt, tror Bjørn stod der også lol? Bjørn som i brunbjørn? Huh ? Er det derfor det ikke er lov å kalle barna det? Eller er det "overbefolkning" av Bjørn'er? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Bjørn Morten? Er det lov til å kalle ungen sin Bjørn da ? Det var jo sånn nytt om at det ikke var lov til å kalle ungen ditt og datt, tror Bjørn stod der også Tror det bare var midlertidig. Lenke til kommentar
Mongobjørn Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kom ikke på noe med b eller r som startbokstav men det første jeg tenkte på var Ole Morten. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikkje velg "halvkriminelle" navn som Ronny, Frank, Kenneth, Tony el. liknande. Ellers er det fritt fram! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå