simson Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har en splitter ny W995, som fungerte bra den halvannen uka den er brukt. Men når jeg nå ringer eller mottar samtaler, så hører vedkommende meg kjempebra, mens jeg ikke hører vedkommende (noe sus og noe pratelyd fra så langt borte at ikke går an å høre ord). Nettverket viser fullt, G og H, så dekningen bør være i orden. Er det høyttaleren (eller noe annet) på telefonen? Eller kan det være noe med nettverket? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har hørt av en bekjent som jobber på lefdal at det er endel problemer med høytalerene på W995, så det kan godt være du har en mandagsutgave. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Snu mobilen rikktig vei (første gang det blir skrevet). Nei da. Samboeren min hadde samme problem og det var feilvare. Men den ble bedre av og til. Lenke til kommentar
simson Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Snu mobilen rikktig vei (første gang det blir skrevet). Nei da. Samboeren min hadde samme problem og det var feilvare. Men den ble bedre av og til. Ja, den funket av og til her også. Leverte den til reparasjon i går. Irriterende at ikke Elkjøp har 30 dagers returrett på mobiltelefoner også. Nå må jeg vente noen uker på å få tilbake mobilen... Lenke til kommentar
bloga Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 bytt simkort. Det hjelper ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå