Faktum1 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei! Skal kjøpe meg ny Iphone, men lurer på hvilket abonnement jeg skal velge? Sender rundt 100SMS i måneden og ringer kanskje rundt 50 minutter i måneden. Er særlig et fast mobilnummer som jeg ringer mye til. Surfing har jeg ingen peiling på hvor mye jeg kommer til å bruke pga har aldri hatt en smartphone før. Tenkte litt på Telenor Surfprat Medium som ser slik ut: Fast månedspris: 389 SMS: 100 Data: 500mb Ringeminutter: 0 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Visst det er ett fast tlf nr du ringer mye til kan du legge det inn i Frifamilie, dvs da ringer du gratis til det. Surfprat M er fint visst du ønsker ett slikt abb. alternativet kan være Superpluss med mobilsurf(da får du 500mb inkl hver mnd) pakke. da er mnd prisen 228kr, men litt høyere sms, og ringepris til andre mobilnett. Bakdelen her er at telefonen blir litt dyrere, men lavere mnd pris. Det kan du jo vurdere selv hva som er viktigst. Lykke til! Endret 4. januar 2010 av Rusher Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Takk. Noen fler forslag? Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du kan også vurdere Netcom iTalk Small som er noe av det samme som Surfprat M. Med iTalk Small får man 500mb, 100 ringeminutter og 100sms til 399 . Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Annet alternativ kan jo være Djuice Xplore, da har du samme ringe\smspris. 500mb, telenor dekning. Mnd prisen er da 349,- og prisen på Telefonen er enda bedre en på SurfPrat M. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Du kan også vurdere Netcom iTalk Small som er noe av det samme som Surfprat M. Med iTalk Small får man 500mb, 100 ringeminutter og 100sms til 399 . -Netcom høres jo mye rimligere ut da. 10kr dyrere, men man får itilegg 100 ringeminutter. Uansett, har hatt litt problemer med Netcom tidligere pga de trodde jeg drev med forsikringsvindel, noe jeg ikke gjorde, men det var en misforståelse. Men så vidt jeg vet så går det ikke ann å forsikre Iphone så det spiller vel ingen rolle. Hvordan er Netcom italksmall dekninga i Oslo? -Hvor mange ringeminutter får du på den Djuice du snakka om? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som vet? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 http://www.djuice.no/abonnement/priser/#explore Lenke til kommentar
netcom_ks Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du kan også vurdere Netcom iTalk Small som er noe av det samme som Surfprat M. Med iTalk Small får man 500mb, 100 ringeminutter og 100sms til 399 . -Netcom høres jo mye rimligere ut da. 10kr dyrere, men man får itilegg 100 ringeminutter. Uansett, har hatt litt problemer med Netcom tidligere pga de trodde jeg drev med forsikringsvindel, noe jeg ikke gjorde, men det var en misforståelse. Men så vidt jeg vet så går det ikke ann å forsikre Iphone så det spiller vel ingen rolle. Hvordan er Netcom italksmall dekninga i Oslo? -Hvor mange ringeminutter får du på den Djuice du snakka om? Hei! Det er fullt mulig å forsikre iPhone hos NetCom. Du kan velge Active Forsikring til kr 69,- pr mnd, en forsikring som også dekker uhell. Hilsen Ellen, på vegne av @netcom_ks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå