SnittLeif Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei! Jeg har problemer på den ene maskina mi med Mozilla Firefox. Når jeg starta dagen i dag skulle jeg starte opp firefox, og fikk da følgende feilmelding: Jeg tenkte som så; Jeg har sikkert klart å trykke flere ganger enn nødvendig på snarveien. Så da venter vi litt. Det skjer ingenting. Sjekker oppgavebehandling og ser om det er en prosess kjørende som heter firefox.exe, det gjør det ikke. Ok. Prøver å starte firefox igjen. Samme feilmelding. Reboot. Samme feilmelding. Avinstallere firefox og installere på nytt. samme feilmelding. Bruker firefox 3.5.6 Noen som vet noe? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Prøv å slette filen som heter parent.lock i profilmappa di. Profilmappa finner du ved å klikke start -> kjør også lime inn "%appdata%\Mozilla\firefox\profiles" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Da har jeg prøvd det, og det hjalp ingenting. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Prøv tipsene som står her Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Da avinstallerte jeg firefox, gikk gjennom appdata-mappen og fjerna alt til firefox der. Da fungerte det etter jeg installerte det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå